HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Zord...

2012.01.30. 14:53 évi.

 

  

Azt írja a köpönyeg.hu.,hogy kedden és szerdán az időjárás nem hideg, nem télies, nem napos, nem felhős, hanem egyenesen zord lesz. És hogy mi jön még azután, hajaj...

 

Tegnap előtt még azt gondoltam, olyan sokszor tévednek, néha még reggel se tudják megmondani mi lesz napközben, akkor miért pont most ?...de aztán tegnap olyan dolgot láttam, hogy azt gondolom nem kell megvárnom a keddet, az a zord már most is zord...mert hogy sétáltam a Duna parton , s bár ragyogóan sütött a nap, a meleg mégsem ért el igazán hozzám, ugyanis olyan metsző és hideg szél fújt észak felől,hogy a sapka alatt bizony megfájdult a fülem, akár ha kést forgattak volna odabent, olyan érzetem volt, de hamar elfeledkeztem magamról,mikor is meglepődve fedeztem fel azt a nagyon sok kacsát, akik a vízen ringatóztak...azaz hogy nem is ringatóztak, hanem vonultak csapatostul, de nem akárhogyan, mondjuk egyfelé, hanem ki merre látott, éppen arra ment, voltak akik a part felé igyekeztek és voltak akik pont az ellenkező irányba, és volt aki lefelé, ki pedig felfelé haladt. Mivel hónapok óta alig látok vadkacsát a Dunán, számomra döbbenetes volt ez a látvány, s miután ezt szóvá is tettem a zuramnak, rögvest elmesélte amiről előző nap elfeledkezett,mármint hogy szombat délután evezés közben több száz kacsával találkozott Szentendre magasságában a vízen, ami számára is döbbenetes látványt nyújtott, pont azért, amiért nekem is...ennél már csak az volt szörnyűbb ,mikor visszafelé jövet a folyó felett megjelentek a sirályok is, egészen Hitchcock -i jelenet volt, ami a szemem elé tárult. A kacsákat egy kislány etette a parton, és a sirályok lecsaptak az ennivalóra, de nem is akárhogyan, konkrétan volt olyan,amelyik a kacsára repült rá...félelmetes érzés volt...

Ehhez képest már csak hab a tortán,hogy miután végre haza értünk és órák múlva valamiért a fürdőszoba tükörben megláttam az arcom, magam is meglepődtem ,ugyanis az arcomnak az a része, amelyik fedetlen maradt, kipirosodott és még annál is pirosabb foltok díszelegtek rajta, azaz még most is látom őket, nem múltak el, a kollegám szerint a húgának pont ilyen lett tegnap az arca, egyszerű a magyarázat, hideg allergia, ami nekem soha nem volt, de megnyugodtam,hogy a húgának sem...namármost mi lesz velem, ha valóban ennél hidegebb jön?

Márpedig a madarak viselkedéséből egyértelmű, hogy a világ körülöttem hamarosan valóban megzordul...efelől a tegnapiak után semmiféle kétely nem maradt bennem, sőt,kivételesen hiszek nekik...:)

 

 

 

 

 

24 komment

Címkék: tél idő hideg

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr803977157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.01.30. 15:03:57

tegnap kutyáztunk a tóparton, és nagyon sok nyomot találtunk a hóban, sőt hatalmas (valószínűleg szürkegém) madárnyomokat befagyva a jégbe. a kacsák nem voltak többen, mint szoktak. (viszont egy hülye nyúl átvágott a befagyott tavon, és pont a Radar orra előtt szaladt tovább a falu felé...)

évi. 2012.01.30. 15:07:08

@chilii: felénk csak kacsa lakik, meg sirály...úgy tűnik:)A nyuszik és barátaik odafent élnek a hegyekben, de oda majd ha lesz hó, akkor megyünk:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.01.30. 15:28:44

@évi.: a legtutibb nyom egy kis rágcsálóé volt. gondolom ücsörgött egy picit a hóban, majd felugrott, mert a fenék és farkinca lenyomata maradt a hóban :)
nyúlnak mázlija volt, egy sövényen át beszaladt valamelyik vikendház udvarára... kicsit még szaglászott utánna, de aztán visszajött hozzám.

alouette 2012.01.30. 15:35:59

Nekem néhány éve van hideg allergiám, különösen a kesztyűs kezeimen, de szerencsére pár óra múlva elmúlik.
Tegnap reggeli futásom után az egész combom, vádlim( a térdem csak a térdvédő miatt nem) és a felkarom lett vörös és iszonyúan viszketett:(

A mi ludaink,meg a vadkacsák, szárcsák és hattyúk még nyugisan várnak itt, meglátjuk hogyan tovább, hideget ígérnek ide is, de nem olyat mint otthon.

évi. 2012.01.30. 15:37:34

@chilii: :)
Peni nem vadászeb, ő észre se veszi,ha ugrál mellett egy nyúl..ez komoly, saját szememmel láttam, ott szökellt a fűben és sztem szaglászta a virágokat, a nyúl meg ott szaladt el majdnem a hasa alatt:)

Az a nyuszi tényleg mázlist lehetett,hogy épp ott volt egy víkendház a közelben:))

akimoto 2012.01.30. 18:13:04

A jövő hét végére különösen fel kell készülni. A terményboltban veszünk kukoricát, kiszórjuk a partoldalba, hogy előjöjjenek a pockok, és a macskáknak legyen mire vadászniuk. Mégse lehet, hogy egész nap a radiátoron heverésszenek.

K ó s z a (törölt) · http://kepeim.net/ 2012.01.30. 23:51:46

Tíz perc múlva kedd van. Addig kiélvezem a jó időjárást. :))

évi. 2012.01.31. 00:42:44

@akimoto: Ó, ez micsoda kedves gesztus:))

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.01.31. 08:58:20

@évi.: a puli sem tipikus vadászeb, szerintem ő is csak terelgetni szeretné ha utólérné :)

évi. 2012.01.31. 09:38:49

@chilii: Hát igen, képzeld milyen klasszul haza terelné neked a fél Bükköt:))

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.01.31. 12:13:19

@évi.: ne is mond, a múltkori szarvastehén incidens óta nem vagyok nyugodt!

K ó s z a (törölt) · http://kepeim.net/ 2012.02.01. 11:36:17

@évi.:
Hát nem érted?
Szarvas volt a tehén.

évi. 2012.02.01. 11:56:51

@K ó s z a: ez még nem okoz incidenst...:)

akimoto 2012.02.01. 13:04:56

Nálunk ma szerda van, rettentően süt a nap. És Pesten? Meg a Mátrában milyen az idő képe?

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.02.01. 14:27:02

@évi.: nem mondtam? pár hete, egy erdei kirándulás alkalmával egy méretes szarvas naccsága toppant elénk... persze egyesek azonnal terelni kezdték...

évi. 2012.02.01. 16:41:27

@chilii: Hú, és mit szólt a szarvas a bátor kis terelőhöz?:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.02.02. 11:37:37

@évi.: szaladt ahogy csak bírt! szerencsére a puli bunda nem bozót kompatibilis, így Radi a rekettyésnél visszafordult (kb. 4-500 méternél)

évi. 2012.02.02. 18:57:06

@chilii: ó, szegény pára,nem gondolta,hogy ezcsak sima terelés?:))

évi. 2012.02.03. 11:22:46

@alouette: Az enyém elmúlt, de két napig szörnyű randa voltam:(
Most jól betekerem az arcomat sállal és alig dugom ki az orrom a levegőre...te se tedd,amíg ilyen zord az idő:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.02.04. 07:07:02

@évi.: szegény én!!! ilyenkor mindig eszembe jut egy ismerős vadász bácsi, aki elmesélte, hogy volt már, hogy egy órát is várt az erdőben a szálkás tacsijára. hol bírnék én ki egy órát??? elvinne szívem még 10 perc előtt!!!
süti beállítások módosítása