HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Elvből…

2012.11.13. 16:08 évi.

 

Már nem is tudom pontosan hogy kezdődött, de valahogy úgy volt az egész,hogy mindig amikor felnéztem a polcra reggelente, akkor szembe jött velem a kis üveg, de én nem vettem le, nem én,ne képzeld, hogy lutaságból, hanem inkább az elveim miatt,szóval így utólag akár azt is lehet mondani,hogy elvből lettem beteg :)

Aztán szombat délután valahogyan szóba került az immunrendszer, meg hogy ki mit szed és nem szed ilyentájt, én pedig kimondtam,amit eddig olyan szépen magamba folytottam, aúúúú, nem kellett volna…"Megvárom,hogy beteg legyek..."! Kettő órán belül bedurrant a torkom és másnap reggelre már be is taknyosodtam, de rendesen. Láz nuku, torok is rendbejött, de az orrom az folyik, ami persze nem lenne baj, de a dugulást azt nagyon utálom…

Viszont azóta lelkesen leveszem az üveget a polcról minden reggel és érkeznek is szorgosan a cseppek a teás csészémbe, hogy aztán egész télen ne legyek beteg.

Ez milyen egy hülye program már…mármint ez az egész, úgy ahogy van. Ráálltam és működik már sok-sok éve. Ha eszem a cseppeket ősztől tavaszig, akkor az megvéd engem a betegségektől ez tény…ez egy jó program, azt gondolom…de ez a másik, ami ezt megelőzi, ahelyett már ki kéne valami okosabbat találnom, pl. azt,hogy nem kéne megvárni mindig azt a fránya betegséget ilyenkor novemberben. Ráadásul elvből ugye….:)

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: bérescsepp

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr714905305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.11.13. 19:08:41

Jaj, hogy ezt is? Kellene pedig...

évi. 2012.11.13. 22:25:50

@akimoto: nem azért írtam ,hogy :))

akimoto 2012.11.14. 08:22:28

Évi, nagyon jól írtad!
:)
süti beállítások módosítása