HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Tomboló hormonok

2011.11.16. 12:50 évi.


 

Ma reggel arra ébredtem,hogy fázom...

 

Az első gondolatom az volt,hogy Peni kint volt egész éjjel a kertben és biztosan megfagyott már, ó jaj! Persze este háromszor játszotta el velem,hogy bejött, majd azon nyomban sarkon is fordult és a maga módján „kikéredzkedett”, vagyis olyan előadást produkál, hogy senki el nem hinné,aki ismeri, hogy ilyet is tud. Hangosan morogni kezd, mint egy veszett kutya, aztán hatalmasokat sóhajtozik és végül olyan elánnal liheg,hogy az ember azt hinné, egy perc és itt a vég...nem lehet kibírni , esküszöm. Persze,hogy inkább kiengedem, miközben fáj a szívem érte...de lehet,hogy nem is miatta fáj, hanem magam miatt. Neki kint a jó, ha kint akar lenni, hagyni kell. A baj inkább velem lehet. Szeretem tudni magam mellett, hallani ahogy elalszik, ahogy szuszog, és lefekvés előtt lábujjhegyen odaosonni hozzá és picit még nézni,ahogy álmodik.

Jó ideje már,hogy nehezebben lélegzik, hamar kifárad, lerövidültek a séták , de mostanában kiszámíthatatlan is lett, olyan,mint ha megint tombolnának a hormonjai, nyüszög kint a kertben és alig várja a sétákat, ha meglátja a pórázt, szökell örömében,mint egy kecske, az utcán órákon keresztül képes szaglászni a fűben és a fák tövében, ha pedig szembe jön Samu, a nagy macsó hátsó-szomszéd-eb, akkor egyszerűen nem bír magával.

Tényleg nem tudom eldönteni,hogy mi lehet a kintalvás oka, a benti meleg, vagy a hormonok, de az isten áldja meg, ma tölti be a tizenhármat, akárhogy is számolom, ez emberévben minimum kilencvenhat...ennyi idősen, télvíz idején nem lenne jobb odabent a melegben bóbiskolni a kályha mellett,mint ...?

Kérdem én...

 

 

 

 

 

 

13 komment

Címkék: peni

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr273387016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2011.11.16. 14:15:42

Jó kérdés! :)))))

évi. 2011.11.16. 15:00:09

@akimoto: Hát ugye?:)))
Ember legyen a talpán, aki tudja a helyes választ:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.16. 20:54:24

még nincs elég hideg, Radar is most jelentkezett épp éjszakás műszakra :D majd -15 C fok körül már nem lesz olyan vonzó az éjszaka ;)

évi. 2011.11.16. 22:01:32

@chilii: Jaj már Chilii, nekem nagyon hideg van, ezek miből vannak?:)

évi. 2011.11.17. 10:15:11

@chilii: Jó, de akkor is, legalább menne be a házába, de nem!:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.17. 13:59:04

@évi.: miután átrendeződött a telkünk, az öreg kuvaszunk mindig a ház mellett feküdt, ezért a kapuból +3 pár segítő kézzel (szomszédság) felcipeltettem a nagy ólat a ház mellé, hogy na majd ott biztosan bemegy (a bejárati ajtóval szemben van). szerinted??? kirángatta a takarót a hóra, és inkább feküdt a havon, mint bent az ólban.

évi. 2011.11.17. 15:34:48

@chilii: na...Peni még ki se rángat semmit...ma hajnalban az avarban leltem rá,olyan mélyen aludt,hogy meg se ismert sztem,mikor felhajtottam a lépcsőn:)
Mert ma ugyan bent aludt már, de kettőkor kirohant, én meg visszafeküdtem aludni:)Aztán ötkor kirohantam érte.Bejött és úgy aludt tovább,mint a bunda:)
Az előző kutyám volt olyan,hogy mindig kirángatta a házából a rongyot, kitette a betonra és mínusz 10-ben azon hevert, féléves volt, még kölyök, azt hittem elmúlik majd, de nem, minden télen ezt játszottuk,míg csak élt.Ő meg belgajuhász volt, szintén hatalmas bundával:)
De ő soha nem aludt bent, csak egészen picinek , mikor aztán ezt a rongyon alvást odakint megláttam, többet nem is engedtem be.

smirgliműhely 2011.11.18. 16:47:00

Még baj lehet egy ilyen politikailag érzékeny témából, lásd ebadó, stb. :)

évi. 2011.11.18. 23:03:20

@smirgliműhely: Te jó ég!Erre nem is gondoltam:))Levegyem?:)))

smirgliműhely 2011.11.18. 23:38:16

@évi.: Nem feltétlenül. Ha pl. megemlíted, hogy az ebadó hazafias rendszerét vezetjük be. Magyar fajtákra (komondor, vizsla, stb.)mentesség lehet. A bernáthegyitől, mert svájci, végtörlesztéssel szabadulunk. - Egyébként eddig is sok pénzbe kerültek. Nagy közgazdász mondotta, hogy ingyen kutya nem létezik. :))

évi. 2011.11.19. 00:43:06

@smirgliműhely: :)))

Szerencsém van,hogy Peni bernipásztor, mondjuk svájcinak svájci ő is, de csak fele akkora,mint egy bernáthegyi:)Éppen ezért, legalábbis sztem,rögzített árfolyamon adózhatunk:)
remélem erről is születik hamarosan egy kétharmados tv:)
süti beállítások módosítása