HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Álom, vagy valóság?

2012.09.17. 15:04 évi.

 

Van az a helyzet,amikor nézel egy filmet és nem bírsz moccanni sem, minden idegszálad megfeszítve figyeled mi történik, kockáról kockára egyre jobban lebilincsel a történet, erre mondják ,hogy magával ragad...

 

Velem is ez történt szombat éjjel, mikor elindítottam a lejátszót, fogalmam sem volt róla milyen filmet „ kaptam”, ott várt a gépen, én pedig gyanútlanul rákattintottam a Play gombra, minden előzetes info nélkül belemerültem egy drámába, vagyis egy álomba, mondhatnám azt is,hogy egy rémálom sorozatba. Gyönyörű, ugyanakkor félelmetes is ez a film , de nem igazán az álmok miatt, inkább talán azért, mert közben azon gondolkoztam, hogy ebben a világban amiben élünk, ki számít vajon normális embernek ? , ki az egészséges és ki a beteg, s vajon nem -e az egészséges manapság, ha valaki beteg...? Hogyan jut el valaki az őrület határáig, ha van olyan egyáltalán, és ha felismeri egyedül, hogy mifelé is tart,akkor van-e segítség, bizalom és megértés a félelmeken kívül?


 

 

 

Persze a jó ideje visszatérő kérdésemre ismét nem kaptam meg a választ,mármint hogy azért támad – jelen esetben ráadásul kísért- egy gondolat, amiből aztán történés is lesz,mert működnek a megérzéseink, vagy azért történik meg valami, mert rá gondolunk.?

Lehet, soha nem fogok erre rájönni, mint ahogy arra is magamnak kell megadnom a választ,hogy a film végén az a vihar még mindig álom volt, vagy maga a valóság?

Úgy gondolom az utóbbi, de persze ezt is rám bízta a rendező...

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr684783510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnRea 2012.09.17. 15:26:23

Szerintem működnek a megérzések, csak meg kell tanulni rájuk koncentrálni/gondolni :)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2012.09.17. 15:48:07

Az őrület határáról csak annyit mondanék, hogy van olyan, igen, és én például konkrétan elmentem a saját határvonalamig. Leírhatatlan érzés ott állni, és tudni, hogy még egy lépés, és azzal bedobod a gyeplőt a lovak közé, és csak a jó ég tudja, hová vezet onnan az út. Egyszerre félelmetes és vonzó. Nem volt bennem elég kalandvágy ahhoz, hogy megtegyem az utolsó lépést, visszahúzott a félelem, hogy elveszítenének azok, akik szeretnek. Alapvetően azt hiszem, jól döntöttem, de néha-néha elgondolkodom azon, mi lett volna, ha tovább megyek...

Érdekes film lehet, valamikor sort kerítek rá, köszi az ajánlót! :)

akimoto 2012.09.17. 16:54:48

Félelmetes. Nem biztos, hogy meg tudom nézni.:(

évi. 2012.09.17. 16:59:43

@AnRea: öööö... a kérdésem pont ez, hogy valóban megérezzük, vagy pedig bevonzzuk a dolgokat? :)

évi. 2012.09.17. 17:02:26

@ArtmüllerÁgnes: a mi lett volna ha kérdéseken ne is gondolkozz, sztem örülj,hogy észbe kaptál valahol :)
Itt a filmben nem volt megállás és visszaút sem, csak gyógyszer, de aztán jön a vége a filmnek és akkor fordul a kocka...nézd meg, ha tudod, sztem nagyon nagyon jó film!

évi. 2012.09.17. 17:03:49

@akimoto: nos, nem könnyű a film, de nem pszichotriller, hanem valóba egy dráma, sztem meg tudod nézni, de valóban, ez a film nyomasztó lelkileg...

akimoto 2012.09.17. 20:01:03

Évi, majd megerősítem magam.(Ha tudom.)

évi. 2012.09.17. 22:26:26

@akimoto: sztem te olyan vagy,hogy tudod :))

akimoto 2012.09.17. 22:45:22

Évi, le lehet tölteni valahonnan?(Ha már ekkora bizalmat kaptam:)

évi. 2012.09.18. 08:38:28

@akimoto: hát igen, le, én is így kaptam:))
szólj az unokádnak, biztos megleli a neten, nekünk már megvan rég, csak eddig nem volt hozzá felirat,most lett végre az is :)

akimoto 2012.09.18. 08:51:47

Oké, már sejtem. :)

AnRea 2012.09.18. 19:03:19

@évi.: Upsz, ez nem ment át. Próbálom újra, bár nem biztos, hogy jól le tudom írni :) Szerintem megérezzük, csak nem tudunk mindig jól reagálni. Ezért írtam, hogy meg kell tanulni a racionális agyféltekénkkel is.

AnRea 2012.09.18. 19:05:06

... a filmet megnézni én sem merem. Lassan egy éve láttam egyet félelmeteset, és azóta is állandóan visszajön. Nekem nem való az ilyesmi, bár abban biztos vagyok, hogy jó film lehet. :)

évi. 2012.09.18. 21:11:05

@AnRea: Igen, egyik oldalról ezt én is így gondolom...mondjuk így:
-Jaj eszembe jutott a bném,akivel 10 éve nem beszéltem, ma reggel hirtelen rá gondoltam és 5 perc múlva megcsörrent a telefon,képzeld Ő volt :)))
-Ó, látod, milyen jól működne a megérzéseid? Csodás :))

ugyanakkor pedig:
- jaj annyira féltem reggel,hogy ma el fogok esni a járdán és tessék! bent vagyok a kórházban bokatöréssel:((tudtam,hogy nem szabad kimenni!
- hányszor mondtam,hogy ne tömd magad félelmekkel teli, ha jön egy ilyen gondolat,hessegesd el, ismered a gondolat teremtő hatalmát! te magad csináltad magadnak.bevonzod a bajt,mondom én!

és ezt meg lehetne fordítani is.

1/ Ó, hát persze hogy felhívott,hiszen rá gondoltál...:)))

2/ Ezek a megérzések, hallgass rá legközelebb jobban és ilyenkor ne menj ki!!

évi. 2012.09.18. 21:12:17

@AnRea: nálam nagyon hangulatfüggő, most mázlim volt,nem nyomott agyon, de ez se nincs mindig így :)
süti beállítások módosítása