HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Szeptemberi monológ

2012.09.04. 17:41 évi.

Picikét mindig szomorú leszek, mihelyst megérzem hogy múlik a nyár, holott imádom én az őszt, sőt, az utóbbi sok-sok évben ez lett a kedvenc évszakom és mégis rám tör ilyenkor a hiány érzete, nem értem magam...nem értem , hiszen még el se múlt igazán, itt van velem, velünk, benne élünk, de ahogy a szeptembert leírva látom, vagy csak meghallom kimondva nevét, máris másképpen süt a nap és vele nyúlnak az árnyak, akár ha varázsütésre költözne be az ősz közénk, pedig tehetné csendben és lopakodva is, jobban állna neki valahogy, ahogy nekem is jobban állnak az ősz színei majd ha levetem a nyári ruhákat, s magamra öltöm őket, éppen úgy, ahogy a természet is teszi...egészen más lesz újra minden , igazi megújulás ez, ó az a csodás színkavalkád, amit megfesteni sem lehetne szebben, s persze az illatok, ízek és a fények is, melyeket magával hoz ez az évszak, mind egészen a lélekig hatolnak, s ami a legszebb nekem az őszben talán az a mindent átható nyugalom és lelassulás...ahogy pörög a nyár, gyorsan és forrón magával repítve az időt s vele együtt minket is, pont úgy nyugszik meg a lélek ilyen tájt, s kerül minden a helyére újra és újra.

Hát persze,hogy imádom az őszt, buta lennék ha nem tenném...






6 komment

Címkék: ősz

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr704755139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.09.04. 18:23:52

Igen! Ezt érzem én is. Ha egy kicsit esik, a nedves diólevél szaga valami fantasztikus. És persze még sok más gyönyörűséget hoz az ősz, ahogy írod is. :)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.09.04. 18:49:17

Bevallom én nem annyira szeretem a nyarat, főleg ha ilyen forró :) Ősszel szépek a színek, érik a szőlő, a sütőtök, birsalma és megannyi finomság! Az ősz igazi ízkavalkád! Szeretem, hogy már senki sincs kint a tavon (igaz kellene nem kevés eső, hogy a nyomaik is eltűnjenek), miénk az egész! És végre lehet megint a Bükkben is kirándulni, és végre hamarosan meglátogathatom a kedvenc vackorfámat is :D

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2012.09.04. 20:03:09

Talán ezért szomorkás az ősz:

"Futnak a hó hadai, jön vissza a fű a mezőkre,
fákra a zöld haj, a lomb;
újul a föld szine és békén megapadva özönlik
partjai közt a folyó.

Gyönyörü húgaival körtáncát járni a tündér
meztelen is meri már,
s hogy ne felejtsd a halált, int folyton az ég, meg a perc, mely
elviszi szép napodat.

Tavaszi szél a fagyot, a tavaszt tovaűzi a tűnő
nyár, s ha az almahozó
ősz kiteríti gyümölcsei kincsét, újra betoppan
lomha ködével a tél.

Csakhogy az ég kárát folyton kijavítja a gyors hold;
míg ha te buksz oda, hol
régi halottak, apák s dús hősök várnak, örökre
por leszel és üres árny. (...)"
(Horatius - Szabó Lőrinc fordítása)

évi. 2012.09.04. 21:14:53

@akimoto: igen, a diólevél is fincsi szagú, meg az erdei avar, hmmm:))

évi. 2012.09.04. 21:19:08

@chilii: A forróságot én sem kedvelem,de mostanában a meleget már egyre jobban bírom, magamhoz képest persze csak, na meg a vízben azért jó az :))Ha bele gondolunk, szörnyű lenne ugyanakkor egy esős hideg nyár is...brrrr...a nyárnak is megvan a maga varázsa, de nem hiába szeretem jobban én sem az őszt...remélem kitart és mondjuk október végéig azért melegen tart minket :)
És hát kirándulunk , naná:)))Olyankor a legszebb az erdő:))

évi. 2012.09.04. 21:21:09

@gébics: jaj látod ez meglehet..már hogy az ősz maga után hozza a telet.
Köszönöm ezt a szép verset Gébics! :)
süti beállítások módosítása