HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

• évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

This is the Best ! :)

2012.08.14. 10:05 évi.

Azt mondja nekünk minap éjjel az az édes pofa, az a rózsaszín inges teli szájjal mosolygós vrboskai étterem tulajdonos, hogy mi lehet annál jobb,mint amikor hat nő ül az asztalánál? Hát igazából én azt nem tudhatom, hogy neki mi lehet ennél is jobb, de szerinte This is the Best...:)

Azt viszont biztosan tudom, hogy szombaton többször is és persze többen is azon siránkoztunk lent a tengerparton, hogy de nagyon nem akarunk mi igazából még haza menni , mert a tengertől megválni olyan nagyon jajj de nehéz, és ha legalább még egy napunk lehetne, de tényleg csak egy, na hát az maga lenne a csoda, nekünk talán az lenne igazából a This is the Best...és a kérésünk biza meghallgatásra talált a következő napon, mikor is akkora durrdefektet kaptunk Split után az autópályán, konkrétan a belső sávban 130-cal, hogy a gumi is elfüstölt alattunk, de nagyon :)

Mi lehet annál szebb látvány, mint négy , a kerékcserétől megrettent arcú várakozó nő sziluettje a leállósávban, hát megmondom akkor,hogy mi...a hirtelen a semmiből felbukkanó rendőrautó látványa, na az az igazán szép és szívderítő és lélekemelő és boldogságot hozó pillanat, amit mi soha nem fogunk elfelejteni azt hiszem :) Hogy tartsuk az ivararányt , pontosan négy, igen nagyon segítőkész ,mosolygós és persze csodálatos fekete egyenruhás férfiember pattant ki abból a hatalmas járgányból ,hogy a segítségünkre siessenek, majd pedig a gyors kerékcsere után tudtunkra adták,hogy vasárnap lévén, a legjobb lenne, ha folytatnánk a nyaralást, azaz hogy most akkor a közelben megszállnánk és majd másnap, azaz hétfő reggel keresnénk egy szerelőt, végül nehéz szívvel , de mosolyogva az utunkra engedett minket ez a semmiből érkezett négy angyal, s mi hipp-hopp máris Sukosánban voltunk, a legközelebbi tengerparti nyaralóhelyen, ahol aztán elégedetten folytattuk a matracozást...vagyis a ringatózást a tengeren, abban a boldog tudatban,hogy másnap reggel nyolckor már Zadarban kerékcserére várnak minket, mert hát véletlenül pont egy olyan apartmanházban kaptunk szállást, ahol a tulajnak egy kisebb fajta érdekeltsége volt az adott gumisnál...és persze hogy segített is hétfő reggel örömmel nekünk, de minek is ragozzam tovább, egyszerűen ez az égből pottyant defekt magával hozta az angyalokat is nekünk, csodálatos emberekkel találkozhattunk, miután csodával határos módon megúsztuk a defektet, s azon a vasárnap estén vidáman ünnepeltük a mi bónusz napunkat azzal a csodás vrboskai füge pálinkával, ami valamelyikőnk táskájának a mélyén ott lapult...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.08.14. 15:21:15

Háát, ez aztán egy történet! Jó, hogy nem a hazai autópályán történt. Itthon nem hiszem, hogy lenne ennyi segítőkész zsaru, meg a szomszédos tengerparti üdülőhely is messzebb van... :)

évi. 2012.08.14. 15:44:05

@akimoto: Pont azt beszéltük hazafelé az úton,hogy ez is már mekkora mázli volt...mármint a hely maga,ami csupán pár kilométerre volt a tengerparttól ugye :)

évi. 2012.08.14. 15:47:30

Ja, a rendőrökről nem is beszélve...sajna nem készítettünk közös fotót, pedig nagyon jóképű fickók voltak ráadásul :))

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2012.08.14. 16:43:33

A ti fajtátokra mondják, hogy csak megszületni volt nekik nehéz, ugye? :D

Szó szerint CSODA JÓ lehetett! :)))

évi. 2012.08.14. 16:46:31

@ArtmüllerÁgnes: hát, arra nem emlékszem már,hogy jöttem a világra....:))

csoda jó volt, a defektet leszámítva ugye :)