HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Nem értem...

2012.07.12. 11:31 évi.

Mostanában annyi mindent és mindenkit próbálok megérteni és bizony benne van a pakliban,hogy úgy járok, hogy nem értem...

Azt mondja nekem minap Zs. úszás közben miután mellém csapódik az úszómedencében, hogy az EU a hibás azért, hogy ennyire elszaporodtak a kullancsok...én pedig nézek rá és nem értem...látja ő is az arcomon a nemértést, ezért aztán bővebben kifejti a mondanivalóját. Kiderül hamar,hogy az EU megtiltotta, hogy permetezzenek kullancs ellen, mert az EU védett állattá nyilvánította a kullancsot...na már most, ettől a kijelentéstől akár a vízbe is vethettem volna magam az emberi butaság hallatán, de mivel már benne voltam, így ez az opció teljesen ki volt csukva. Ahhoz,hogy ott helyben , azaz nyakig a vízben, átláthassam a helyzetet, gyors mérlegelésbe kezdtem. Az eddigi közösen eltöltött uszodai traccs-, és szaunapartik alapján megtudtam,hogy Zs. angoltanárnő, aki felsősöket tanít a közeli általánosban, kultúrában eléggé otthon van,zenéről, filmekről, könyvekről el lehet vele beszélgetni, de eddig még soha sem került szóba a politika közöttünk, nem véletlenül....de hogy az EU gyűlölet ilyen módon párosuljon a butasággal az ő esetében, azt én nem értem.

Miután mindezt végig gondoltam, igen csendesen elmagyaráztam neki az EU és a kullancsnemirtás kapcsolatát, majd pedig nem mentem bele az infulenza oltás rejtelmeibe, hiába váltott is témát a magyarázatom után...

Az ilyen és ehhez hasonló beszélgetések után leginkább azon szoktam elgondolkodni,hogy velem van a baj, vagy azokkal, akik a „másik oldalon” vannak?

Vajon az mennyire normális, hogy az emberek megtanultak nem gondolkodni ebben az országban?

Ilyenek lennénk alapból, vagy ezt is tanulni kell?

Mert akkor sürgősen iskolát kéne változtatni,de előtte mindenképpen érdemes megnézni, hogy kik az új iskolában a tanítók.

Nem is beszélve a tananyagról....

 

 

 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr734648199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gby 2012.07.13. 13:23:21

hát, ha nem is védett a kullancs, de azért sok olyat megtiltott az eu, ami addig jó volt- nekünk legalábbis.
téli útsózás, meg egyebek. szerintem nem minden jó, amit ők ajánlanak, és sokszor hasonlítanak az intézkedéseik a csakazértis-megmutatom- a kis országoknak- című hatalomfitogtatásra.
sok mindenben pedig túl liberális. a kettős mérce pedig nagyon is jellemző rá.

évi. 2012.07.13. 15:42:09

@gby: itt speciel pont arról van szó, amikor az emberek felhergelik magukat valamin oly módon,hogy még ilyen sületlenséget is képesek kitalálni, ez egy tipikus példa rá, az eu-tól függetlenül.
Látod, te is egyből az eu-ra ugrasz, pedig ...:)

akimoto 2012.07.13. 17:06:09

Nem lenne baj, ha az ember is védett lenne. :)

évi. 2012.07.13. 17:18:52

@akimoto: Igen, az nagyon jó lenne, ezt én is sokszor így érzem :)))

smirgliműhely 2012.07.15. 21:36:16

A nyárspolgár azt szajkózza, amit a sajtója sugalmaz neki. Pedig intézményekről sem illik tényeket meghamisító állításokat terjeszteni. Feltehetnéd a Rágalomáriát.

smirgliműhely 2012.07.18. 20:19:29

Köszönöm szépen! Gregor! sajnos csak volt.

évi. 2012.07.18. 23:12:32

@smirgliműhely: Sajnos...hihetetlen,hogy már ő sincs köztünk, pont ez jutott eszembe délután...

smirgliműhely 2012.07.20. 18:43:26

Az ária utolsó mondata: "ott fekszik". A rágalmazás egyik modern formája az alaptalan ügyészségi meggyanúsítás és nyomában a sajtóban néhány évig folytatott hecckampány. Ez eléri a célját, hiába a felmentés, mint két volt pártelnök ügyében.

smirgliműhely 2012.07.20. 18:57:49

Tisztes polgár a gyarló konkurenseit sem rágalmazza.

akimoto 2012.07.28. 00:49:51

Évi, merre jársz? :)

évi. 2012.07.30. 23:23:40

@smirgliműhely: ez így igaz :)a rágalmazás eleve nem tisztes dolog...

évi. 2012.07.30. 23:24:16

@akimoto: jövök már jövök :)
arrafelé nem volt netem :)))

akimoto 2012.07.31. 08:44:32

Rendben. Aztán írsz róla, mi történt arrafelé?

évi. 2012.07.31. 09:55:41

@akimoto: igen, csak még dolgozom picikét :)

akimoto 2012.07.31. 10:18:55

Mindig az a munka! :)
süti beállítások módosítása