HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Matracizomláz :)

2012.08.27. 12:02 évi.

Először nem tudtam mire vélni ezt a fura és kellemetlen érzést a tengernél, mert hát mi a fenétől fájdul meg az ember hónalja konkrétan? Mondjuk eszembe se jutott elsőre,hogy van nekem hónaljizmom is, de aztán nem volt mese, bizony rá kellett jöjjek,hogy amit én érzek, az bizony a matracizomláz :)

Az ember gyanútlanul elmegy egy nia táborba, napi rendszerességgel mozog eléggé intenzíven, és tessék , mi történik? , bedurrannak a matracizmai...vicces.

Nekem legalábbis az :)

 

Amúgy a harmadik napon már nem csak a hónom aljában éreztem a fájdalmat, hanem konkrétan a hátsó combizmaim is húzódtak ,ja az a sok lábtempó nem tett jót nekik ( nem győztem lazítani este őket a gyógyító fügepálinkával).

Vagy fordítva, pont hogy jót tett? A fene se tudja ezt lekövetni manapság, a tudás elvész ebben a nagy információs rengetegben, ember legye a talpán aki tudja már követni mi az ami neki jó? :)

Lehet, hogy többet kellett volna relaxálnom a tengernél? - gondoltam erre is, de hát én mást se tettem,mint azt...erről szólt az egész hetem.

Aztán hupsz! Az izomlázam a negyedik napon fogta magát  és eltűnt nyomtalanul.Gondolom mert megedződtem, másrészt mert szorgalmasan rádolgoztam, harmadrészt meg, mert Hvaron igazi és különleges gyógyító energiák működnek, ebben egészen biztos vagyok :)

Most ez az egész csak azért jutott eszembe, mert szombat este előjött ez a hónaljas fájdalom...annyira meleg volt aznap a Duna, hogy ha épp nem úsztam, vagy frizbíztem benne, akkor órákig lógtam a vízben, de nem akárhogyan persze, hanem a bólyába kapaszkodva, néha kicsit átölelve azt :)))

De fincsi volt!

Csak hát a matracizmaim úgy tűnik, még nem elég edzettek...

Remélem szép meleg, mondhatni nyárias szeptemberünk lesz és akkor tovább trenírozhatom őket a vízben.

Mert hogy megérdemlik.

Főleg most hogy így felfedeztem őket...:)

 

 

 






11 komment

Címkék: tréning

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr344734781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnRea 2012.08.27. 12:46:02

Hol van a matracizom? :)
Az, az az izom lenne, amit mifelénk konyhásnéni izomnak hívnak? :)

AnRea 2012.08.27. 12:56:19

Jó zene, megmutatom a lányomnak is :)
(annyira francia, mióta megjött Párizsból:)

évi. 2012.08.27. 15:44:40

@AnRea: hát ott a mellizmoknál valahol és a hónaljnál:))

ezzel mind így vagyunk, ha eljutunk egyszer Párizsba :))

évi. 2012.08.27. 15:45:54

@évi.: hát mert így neveztem el:)) a sok gumimatracozástól lehet kapni ezt a fajta izomlázat...:)

AnRea 2012.08.27. 18:44:45

@évi.: Na jól van, gondoltam én, hogy a sport az oka :)

évi. 2012.08.27. 23:42:44

@AnRea: hát persze hogy a sport,mi más is? nehéz fizikai igénybevétel ...:))

Kincse- 2012.08.28. 13:19:58

Érdekes izomláz...
nekem a vállam fáj a sok egerezéstől, az akkor egérizomláz? :)

Kincse- 2012.08.28. 13:40:09

fene se gondolta, hogy egy egér lázba hoz :))

évi. 2012.08.28. 14:37:37

@Kincse-: az élet csupa meglepetés :))
süti beállítások módosítása