HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Shall we Dance...?:)

2012.08.24. 14:44 évi.

Szó se róla, tényleg baromira befűtöttek odakint, persze a légkondiban ezt nem érezni, de ha eljön az ebédidő, akkor az nekem egyben magával hozza a kinti létet is az evésen kívül.

Ma kivételesen gyalogos séta volt az autós piaci körséta helyett, így telibe kaptam délidőben már az aszfaltból is vadul sugárzó csodálatos hőséget, ami nem is lett volna igazából olyan nagyon nagy baj, mert a kezdeti sokk után párperc múlva megtanultam érzékelni az oxigént is a forróságban, ennek ellenére cirka negyedóra után kiszáradt a szám és azt kell mondjam, hogy hihetetlenül megszomjaztam, uhh!

Én hülye egész héten vizes palackkal jártam dolgozni, de ma reggel úgy elaludtam, hogy a nagy kapkodásban végül otthon felejtettem azt is, most meg ugye az éhség miatt nem jutott eszembe,hogy keressek itt bent valamit, na de sebaj, a kicsi sárga és kínai ebéd után tele ittam magam jó magyar és langyos csapvízzel, annyival,hogy a visszafelé úton is elég legyen. Igen ám, de közben nem lett hidegebb odakint, sőt, így aztán pár perc után elkezdett rólam ömleni a víz rendesen, ez is mutatja,hogy végre ittam eleget, na :))

Persze ez az izzadás fel sem ért a tegnap estivel, amikor végre újra mehettem niára másfél hét kihagyás után, juhéjj! :)

Annyira de annyira élveztem este a táncot újra, hogy...! Még úgy is, hogy közben szakadt rólam a víz folyamatosan, szinte az elejétől a végéig.

Imádom ezt a niát, nem is tudom, mondtam már? Szóval imádom a niát, többek között azért IS, mert a testem végre megtanult valami olyasmit, ami mindez idáig nem sikerült neki. És itt nem csak az alaplépésekről beszélek, de nem ám.

Végre megtanultam izzadni...:)


7 komment

Címkék: nia

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr404729677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.08.25. 08:27:58

Élvezet olvasni, ahogy egy gondolat megmoccan, ívet kap, elemekkel gazdagodik, és kiteljesedik.Nem sokan csináják a blogvilágban.

évi. 2012.08.25. 08:37:44

@akimoto: Köszönöm Akimoto a kedves szavaidat,nálam ezek az un. egypercesek ...magamban így nevezem őket. "Egyperc" alatt történik valami, leülök írni és tovább fűzöm...valóban ahogy mondod. :)

akimoto 2012.08.25. 09:10:58

Minél többször, annál jobb. :)

Kincse- 2012.08.25. 12:52:31

Nem hallottam még "nia" táncról, ez lenne a videón?
Nekem csak azért van bajom a hőséggel, mert paprika piros a fejem tőle, izzadni még csak jó, a méregtelenítés miatt, legalább nem kell szaunába járni :)

évi. 2012.08.25. 21:14:57

@akimoto: na igen,jó lenne többször is :)

évi. 2012.08.25. 21:16:01

Nem, nem az van a videon, de itt megnézheted milyen az a nia :)
komolytalan99.blog.hu/2012/08/16/mezitlab_a_parkban_408

Kincse- 2012.08.28. 13:11:29

@évi.:
Köszönöm, hiszen ezt láttam, csak akkor nem figyeltem a tánc címére/nevére.
süti beállítások módosítása