HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Ki mit kap?:)

2011.12.29. 00:46 évi.


A mai nap egészen más volt,mint a többi,mert ma volt a szülinapom:) Jó, attól is különleges egy ilyen nap,hogy az ember megér egy bizonyos kort, vagy elér?, de az én szülinapom máma valami egészen mástól lett az.

 

Igazából pont úgy indult,mint az utóbbi években, például sokáig lustálkodtam az ágyban reggel, ami nem jellemző..de ma lehetett:)

Aztán pont délben villás reggelit kaptam én és Katibarátnőm, és persze ki más készítette nekünk,mint ez a drága jóember:)

Aztán a reggeli után jött az igazi meglepetés. Azt mondta nekem, hogy arra gondolt, menjünk el a Lukácsba , ahol lehet egy nagyot dagonyázni, úszni, szaunázni, ésatöbbi, és aztán – dobpergés, mostfigyelj!-, menjünk el egy étterembe.

Halál komolyan ezt mondta nekem az én uram:)

És nekem ez valódi meglepetés volt, ami igazi örömmel párosult, bevallom. Méghozzá azért, mert két olyan programot is felajánlott,amiről tudja,hogy nekem milyen nagy boldogság…

Tudom,a legtöbb embernek természetes, hogy együtt ketten uszodába járnak, vagy étterembe , de nálunk ez abszolút nem az,mert ő egyiket sem szereti. És most csakis az én kedvemért elmentünk és kettesben csaptunk egy görbe délutánt és estét, ami istenien sikerült:)

Közben Peni idebent várt minket a lakásban a kert helyett,mert koradélután valaki megszórta petárdával az utcát…így aztán hatalmas volt az öröme,mikor a lumpolás után este végre haza állítottunk és kiszabadítottuk Villit, de megígértem neki,hogy egy évig most biztosan nem hagyjuk magára…vagyis hát izé…ki tudja mit kap tőlem a zuram márciusban a szülinapjára?:)

Visszatérve a mára, Monictól is kaptunk valamit:)

  

 

 

 

8 komment

Címkék: szülinap

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr443503287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zebra 2011.12.29. 06:13:54

Kívánok még sok-sok boldog, dorbézolós szülinapot! :)

zöldbagoly 2011.12.29. 07:33:49

Khm. hogy tudtál villásreggeli után... még ebédelni is????????????????????????????????????
(ezt nem hagyhattam ki...)))))))(ez a mocsok úgy tud nézni, hogy össze-vissza lehetne ölelni..))))

évi. 2011.12.29. 09:50:56

@Zebra: Köszönöm Zebra, remélem így lesz...na jó, akkor Ámen:))

évi. 2011.12.29. 09:52:55

@zöldbagoly: Nade Zsu,este vacsiztunk, előtte pedig rengeteget úsztam:))
(össze-vissza nem, őt csak finoman szabad:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.12.29. 12:01:52

Isten éltessen sokáig!
Nem semmi a "Peni Lak", nagyon csinos kis házikó! Peni az idén is meglepte karácsonykor a barátait?

évi. 2011.12.29. 13:27:36

@chilii: Köszi Chilii:))
Igen, a háza Mirko első nagy műve volt,miután ide költözött hozzánk.nagyon vicces volt,mert a pincében épült, aztán nem fért ki az ajtón:))Lebontotta picit és újra építette neki.A gyerekek,akik elsétáltak a házunk előtt,nagyon hamar megtanulták Peni nevét, én meg sokig nem értettem,honnan is tudják?:))Eszembe se jutott,hogy valaki elolvassa a feliratot:)

Igen, idén is nagy kört mentünk Penivel, összesen 7 ajándékcsomag készült, tele finomságokkal.Volt olyan kutyus,aki egyből meg is ette:)
Füge, Folti, Samu, Ördi,és 3 gyönyörűség,akinek nem tudjuk a nevét, Peni pedig nem mondja meg...szóval ők voltak a szerencsés nyertesek:))

akimoto 2011.12.29. 19:51:51

Először is: a Jó Isten éltessen sokáig. Legyen minden jó, alma, dió, mogyoró, bor, búza, békesség és mindaz a jót kívánó varázsló ráolvasás, ami most nem jut eszembe. :)))
(Mirko ajándékát az uszodával és az étteremmel nagyra értékelem. Az én életem párjának ízlése pontosan ilyen.)
Ja, és üdvözlöm a kutyát is.

évi. 2011.12.30. 09:24:59

@akimoto: Köszönöm Akimoto a sok szép kívánságot, legyen így:)
Igen, az tudja igazán nagyra értékelni, akinek van hasonló "tapasztalata":)És Peninek átadva!:))
süti beállítások módosítása