HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Egyensúly

2012.05.07. 12:25 évi.

 

 

Nem tagadom, abszolút Holdmán vagyok, bár azt gondolom ez egy nőnél egyáltalán nem meglepő , sőt, inkább természetes. Ugyanakkor igazából soha nem gondolkoztam még el a Nap és az én kapcsolatomról, attól függetlenül,hogy imádom a naplementéket - bevallom a napfelkeltét már nem annyira, mert utálok korán kelni-, na de kit érdekel igazából az én kapcsolatom a Nappal, nem igaz? Igen, az talán nem is lényeges, mert nekünk valahol csak közvetve van kapcsolatunk, ha már:) A Napnak igazából az élethez van köze, ő táplálja a Földet, fényt hoz nekünk és meleget, éltető energiát, aki nélkül nem lenne élet ezen a kis bolygón, míg a Hold csak egy nagy élettelen tömeg, ami szintén hatással van bizonyos folyamatokra, ld. például ár-apály és tovább... :), ám szerepe elenyésző a Naphoz képest. Legalábbis a Zuram szerint.

 

Ó,hogy én még mindig nem tudok férfi aggyal gondolkozni, mindig csak azok a hülye érzelmek, amelyek eltakarják a racionalitást a szemem elől...

Szóval, szombat este erről beszélgettünk vacsora közben, miközben kint ücsörögtünk a Szuper Hold alatt...ami ugye nem volt ránk hatással.:)

 

A beszélgetés viszont úgy tűnik volt. Rám legalábbis. Ma éjjel ugyanis elég „érdekes” álmom volt.

Reggel volt és én indultam a munkába, de még valamiért el kellett ugranom az állatorvoshoz, akivel aztán együtt indultunk el, s mikor kiléptünk a rendelőből, meglepve tapasztaltam, hogy milyen sötét van ahhoz képest,hogy délelőtt 10 óra körül járt már az idő, ugyanis éjszakai sötétségbe borult a Föld. Ám ez valahogy nem tűnt fel neki, csak nekem. Kémlelni kezdtem az égboltot, ami teljesen tiszta volt, sehol egy felhő, csak a csillagok, Hold sehol, és körben a horizonton furcsa fényjelenségek zajlottak, olyan volt az egész,mint egy tűzijáték, ahol már fogyóban van ugyan a lövedék, de azért akad még, egyre több hulló csillag jelent meg körülöttem,miközben hazáig futottam ,beléptem a lakásba és mondtam a férjemnek,hogy nézze már, milyen nagy a sötétség odakint,meg hogy potyognak a csillagok, mire ő is kinézett az ablakon, de akkor meg hirtelen nappali világosság lett odakint, majd pár másodperc múlva ismét sötétségbe borult minden és nem csak kint, de még odabent is. És akkor már nagyon féltem...

És aztán szerencsére felébredtem, és az álom tova szállt.

 

Reggel azonban nagyon élesen emlékeztem az álmomra és azon töprengtem, mi lehetett az oka az éjszakai gondolataimnak, ennek a világvége hangulatnak? Nem találok rá semmi magyarázatot, egyedül a szombat esti beszélgetést.

Lehet,hogy így akart meggyőzni az Univerzum arról,hogy eztán igenis jobban kell tisztelni a Napot ? Mert hogy a Jin meg a Jang, ugye...kell az a fránya egyensúly az életünkhöz,nincs mese :)

 

 

 

 

15 komment

Címkék: nap hold balance

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr884493799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnRea 2012.05.07. 12:34:13

Én érettségiztem álmomban... az sem volt jobb :)

évi. 2012.05.07. 12:40:25

@AnRea: Te jó ég! nem irigyellek, elhiheted:))
és mi volt?

akimoto 2012.05.07. 17:52:06

Évi, nem szeretnélek kiábrándítani, de van racionális magyarázat az álmodra. Tudós kutatók szerint az "álomtevékenység" az agyban több szakaszban megy végbe. Ez a fény-árny játék a hajnali, reggeli órákban esedékes, amikor beszűrődik a fény az alvó ember szempillája mögé.
Egyébként érdekes álom,ahogy a nappali események töredékei egyszer csak összeállnak.

AnRea 2012.05.07. 20:55:20

@évi.: A második legjobb barátnőmmel, aki a gimiben többször adott be üres lapot dolgozat gyanánt, mert nem volt kedve küzdeni, fogtuk magunkat álmomban, és kimentünk a parkba sétálni, mivel láttuk, hogy nem tudjuk megoldani a példákat, de kint is szorongtunk. Aztán visszamentünk a terembe, ahol már másik tanár volt a felügyelő, és mondtuk neki, hogy megértjük, ha nem enged minket vissza, de elhiheti, nem puskáztunk, nézze csak meg, még mindig üres a papírunk, (vittük magunkkal a parkba). A tanár kedvesen visszaengedett minket, sőt még mellém is ült, és nyugtatott. A segítségével legalább el tudtam olvasni az egyik példát, egy szöveges feladatot, és miközben olvastam, jöttem rá, hogy ez egy ravasz feladat, mert a megoldása nagyon könnyű. Az volt a megoldás, hogy ki kellett nyitni egy könyvet az 52 oldalon (van ez a könyves játék, biztosan onnan jött), és ott lesz egy szám, az oldal közepén, ez a szám volt a példa megoldása, csak be kellett írni.
De mondjuk elég érdekes volt a szövege a példának, mert így kezdődött valahogy, hogy van egy nő, akinek a gyerekei x és y évesek, és ha kivonjuk az éveik számából, az anya életkorát, akkor megtudjuk, hogy....

AnRea 2012.05.07. 20:56:39

Kb. ennél a résznél ébredtem fel, és nagyon féltem :)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.05.07. 21:18:28

fura dolgok az álmok... ja és vizsgázni évekig jártam még álmomban, brrr!

évi. 2012.05.07. 23:35:55

@akimoto: A fura az egészben az,hogy ez még nagyon éjszakai álom volt, mikor felébredtem még nagyon setét volt odakint...akár csak álmomban:) a még furább,hogy emlékszem is rá, pedig ha igen, akkor csak a reggeli álmaimat szoktam nem feledni, hm...

évi. 2012.05.07. 23:41:47

@AnRea: na akkor te is féltél,én is féltem és ennek már vége is:))Én mindig angolórán féltem és van visszatérő álmom róla, legalább ilyen félelmetes mint a tiéd, bár abban csak az angol a nehéz:))

évi. 2012.05.07. 23:42:46

@chilii: na még egy vizsgázó...hiába no, itt az érettségi ideje:))

akimoto 2012.05.08. 08:16:51

Évi, csak egy ötlet, hogy minden álom az átélt események, helyzetek nyomait viselheti.

évi. 2012.05.08. 10:17:59

@akimoto: igen, ez pont így van, ahogy mondod, illetve a nem átéltet is, egy olyat,ami foglalkoztat minket :)
Bonyolult, annyi szent:)

AnRea 2012.05.08. 18:35:37

@évi.: Nekem is van egy visszatérő, abban megint középiskolába kell járnom. Húúúú, de utálom azt az álmot, mert az igaz, hogy az újra sulit élvezem, de olyan hülyeség, hogy közben tudom, hogy én már végeztem, és milyen ciki lesz, ha nem tudok majd semmit az értettségin :)))

évi. 2012.05.09. 17:22:38

@AnRea: jaj ez tényleg milyen már,hogy miközben álmodunk, közben tudjuk,hogy...és ez milyen sokszor így van:)))

AnRea 2012.05.09. 20:35:51

@évi.: Igen, ez pocsék érzés :)

évi. 2012.05.09. 21:30:32

@AnRea: álmodni se hagynak:)
süti beállítások módosítása