HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Racionalitás

2012.04.06. 14:24 évi.

 

 

 

Jó volt végre elutazni, kiszakadni innen egy kis időre és becsöppenni abba a másik világba... ha bele gondolok mi az az 1.100 km, akkor azt mondom, nem távolság, és mégis olyan,mintha egy másik bolygón élnék olyankor,mikor oda megyünk. Nagyon szeretem a Zuram családját, biztos mert ők is szeretnek engem, az egész valahogy nagyon kölcsönös és nem műszmájlis, az a legjobb talán.

 

 

 

 

Peninek kijutott a jóból, az a három és félhónapos bernipásztor kismonszter, aki ott várta a teraszon, te jó ég! Ha ezt Peni tudja, tuti nem jön velünk, inkább elássa magát itthon a kertben arra a másfél hétre:) Az utolsó nap néztem, ahogy egymással paralel pozitúrában feküdtek a teraszon,és arra gondoltam, hogy akár jó barátok is lehettek volna, ha még ráhúzunk egy hetet a nyaralásra...

Merthogy igazi nyár volt ott is egy jó darabig:)

Ennek örömére minden percet kihasználtunk a sógornőmmel , és wellness napokat tartottunk a közeli uszoda kinti meleg vizes medencéjében és annak a partján:) Az eredmény nagyon látványos és szuper!

Akár csak E. eredménye. Ugyanis míg én süttettem a hasamat a vízparton, közben -uszkve 5 hét után - meglett a szövettani eredmény,ami még mindig hihetetlennek tűnik számunkra. Ő egyszerűen csak sokkot kapott a hír hallatán. Az örömtől persze:) A másik sokkot én kaptam, a levelével együtt...ugyanis NINCS RÁK! Nem lesz se kemo,se sugár, se semmi! A rák ugyanis eltűnt, mire a műtétre került a sor:) Nagyon jó páros vagyunk mi ketten, akárki lássa:))

 

 

 

 

 

  

És hogy mindezt a sok jót tetézzem- lehet még? naná,hogy lehet:)- , olyan hihetetlen dolog történt velem, ami már igazán filmbe illő.

Találkoztam Olgával.

Ez így semmitmondó hír lenne , de én még mindig nehezen hiszem el ami történt...márpedig...:)

 

Történt pedig,hogy ezelőtt 31 évvel (!) volt nálunk nyáron egy csodálatos teremtés, egy kaukázusi lány Szocsiból, akinek a neve Olga :) A nővérem hozta el nyaralni hozzánk, a kollégiumban voltak szobatársak Moszkvában. Jól emlékszem Olgára, ugyanis sülve-főve vele voltam egy hónapon keresztül és anyámmal, mert Olga valahogy nekünk jutott:) Amire nagyon jól emlékszem, az a nyelv , azaz hogy nem tudtunk normálisan kommunikálni, mert hiába a sok évnyi orosz tanulás, valahogy mindig és minden angolul jutott eszembe, amivel nem is lett volna baj, ha Olga tud angolul...de ő nem tudott, csak németül :) Ezért is voltak ők olyan jóban anyámmal:)

Valamikor most februárban Olga megtalálta a nővéremet fészbukon és az volt az első kérdése,hogy velem mi van...?:) Így aztán peregni kezdtek az események, én bejelöltem, ő meg vissza és akkor láttam,hogy Olga Németországban él, ami még nem olyan nagy vaszisztdasz, de hogy 5 km-re a Zuram szülővárosától, az azért már gyanús volt. Amikor pedig kiderült,hogy eredetileg ezelőtt 20 évvel ugyanabba a kisvárosba  került és élt és dolgozott 7 éven keresztül ,ahova mi most is haza mentünk, akkor már szinte szóhoz se jutottam a döbbenettől. De azért annyit még leleveleztünk,hogy ha majd oda megyünk, mindenképpen találkoznunk kell.

Azt az érzést nem is tudom leírni,milyen volt az a pillanat,amikor belépett az ajtón... de sztem ő sem:)

Fura volt,ahogy ültünk egymás mellett órákon át és néha vagy ő, vagy én kiáltottam fel,hogy ezt nem hiszem el!!!, és közben folyamatosan csak vigyorogtunk...

Vajon ha ki tudnánk számítani,hogy mekkora esélye van egy ilyen találkozásnak,milyen eredményre jutnánk?

Azt hiszem felesleges ezt számolgatni, mert vannak dolgok,amelyeknek nincs semmi köze sem a matematikához, sem az un. racionalitáshoz...:)

Lásd E. szövettani eredményét példának okáért...

:)

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

Címkék: örömködés olga peni ráktalanság

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr824367876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.04.06. 15:10:37

Elképesztő. Mintha lenne még valami dolgotok egymással. Vagy jutalom a sorstól. Nélkületek magányos lett volna Mo-on Olga. Tényleg, alig hihető, hogy oda vezetett a te utad is.

A rák-dolog meg szintén.Nagyon örülök.

évi. 2012.04.06. 17:25:36

@akimoto: Azt gondolom hogy igen, van még dolgunk egymással, mert arról nem is írtam,milyen nagyon sok a közös dolgaink...:)szóval sok párhuzamos dolog történt az életünkben, nagyon hasonló dolog, hasonló életút...és azt mondta, mindig érezte ezt,anélkül,hogy valóságosan tudta volna mi történik velem.
Valóban elképesztő:)és egyben izgalmas is valahol:)

igen, ez a rák-dolog is:))

akimoto 2012.04.06. 17:46:55

Párhuzamos történetek :) nem is olyan ritkaság. Jó lehetett ez a hihetetlen viszontlátás. Micsoda öröm!

évi. 2012.04.06. 18:28:39

@akimoto: Hatalmas öröm, biza! :)

AnRea 2012.04.06. 19:46:09

Csupa jó hír! :) Örülök! :)

évi. 2012.04.06. 20:23:57

@AnRea: Ugye?:))
jajj mi is...egyfolytában :)

kalassó 2012.04.07. 22:22:02

Érdemes Európát látogatni!
Grat!

évi. 2012.04.08. 00:06:49

@kalassó: Szia Kalas!:)

Épp azon gondolkoztam ma este,hogy valóban érdemes:))
és köszi!:)
süti beállítások módosítása