HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Fokozás...:)

2012.06.18. 12:02 évi.

 

 

 

Na most aztán nem akarok sírás-rívást hallani,hogy milyen sz@r ez a nyár, meg hideg,meg esik, hát nem, most tessen csak örülni,mert végre ide ért az afrikai eredetű légtömeg és meghozta nekünk végre a meleget...örülünk ugye? :)

Hát persze,hogy örülünk, én legalábbis biztosan örültem tegnap,mikor végre belecsobbanhattam a 20 fokos tóba Dorogon,ami délutánra már 22 is volt szerintem...és ha tehetném, ilyenkor minden nap csak a tóparton hűsölnék, mert az jó :) a légkondinál biztos is hogy jobb...

Na de ezt is lehet fokozni, például a tengerrel. Mert jó egy ilyen kis tavacska, de mégis csak jobb nála a tenger...így hát tegnap este eldöntöttem,hogy én biza fokozom az örömöt... egyenlőre a várakozással, ami annyit jelent,hogy már alig várom az augusztust és Hvar szigetét :)

Persze elég hülyén nézne ki, ha mást se csinálnék egész nyáron,mint hogy fokoznék , azaz arra várnék,mikor érek már oda a tengerre? Na nem, miután végig gondoltam a dolgot, ennél sokkal jobb szórakozást találtam ki magamnak. Ha csak tehetem, én biza egész nyáron strandolok, tavazok, folyózok, és így élvezem a nyár forróságát...aztán a tenger előtt hadd jöjjön egy hét Balaton, naná,hogy Csopak, mert az kihagyhatatlan...és végül felteszem a koronát a nyárra , ami  képletesen olyan,mint a pont az i-re, tehát augusztusban irány a tenger, a sós víz, a sziklák, a homok , a hullámok, a szél , a nap és a csillagok...óhhh:)

Aztán majd ott kiderül, lehet-e azt is még fokozni...?

Lehet,hogy lehet...?

 

De az is lehet,hogy nem is olyan fontos az a fokozás...lehet elég az is, hogy végre nyár van és hogy süt a nap?!

:)

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: nyár

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr124595644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legyezős Lucy 2012.06.18. 12:13:10

ne fokozd. vagy inkább ne hergelj ilyenekkel. :)

évi. 2012.06.18. 12:22:02

@Legyezős Lucy: nem hergelésből írtam, nem tennék én olyat :))
Csak imádom,hogy ide ért végre...:)

akimoto 2012.06.19. 16:02:33

Kakukk, be szép a nyár! :)

évi. 2012.06.20. 00:29:16

@akimoto: kukukk! ahogy a német mondja:))
süti beállítások módosítása