HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

A közelítő tél...

2011.11.10. 14:28 évi.



Ma reggel az álom és az ébrenlét határán jártam éppen ,mikor meghallottam Peni nyüszögését odakint az ajtóban, a furcsa az volt, miután beengedtem,hogy egy kis hasvakarás és jóízű doromb után sem akart visszamenni a kertbe, pedig mostanában az éjszakákat kint tölti, ami rá egyáltalán nem volt jellemző  az elmúlt 13 évben .Tegnap este ,mikor mint sokadszor mostanában, ismét csak ezen rágódtam, hirtelen az jutott eszembe,talán nincs is semmi baj, csupán megzavarhatta ez az őszies tavasz,na de ki gondolta volna még akkor, hogy ma reggel majd meg arra ébredünk, hogy közelít a tél...?


A hegy boltozatin néma homály borong.
Bíbor thyrsusain nem mosolyog gerezd.
Itt nemrég az öröm víg dala harsogott:
     S most minden szomorú s kiholt.

Oh, a szárnyas idő hirtelen elrepül,
S minden míve tünő szárnya körül lebeg!
Minden csak jelenés; minden az ég alatt,
     Mint a kis nefelejcs, enyész”



Fura egy érzés, ahogy rátelepszik a lélekre az idő.
Szinte érezni lehetett ma reggel a tél leheletét, csendben jött, szótlanul  kúszott felém, s mikor oda ért a kertembe,egy másodperc töredéke alatt felborította a rendet. Az eszemmel már tudom , hogy az élet része az állandó változás, de most nem akarom...felőlem maradhatott volna még kint,  túl a kerítésen, túl a hegyeken, messze innen, amíg csak a szem ellát, valahol odaát...

Ilyenkor minden olyan távoli lesz hirtelen...



 

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr263368417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.10. 15:37:50

Szépet írtál megint! itt még szép idő volt reggel, nekem az estékkel van bajom. olyan nagyon nem szeretem, hogy már sötétben kell hazamenni.... és lassan sötét lesz megint reggel, mikor kelni kell :(

évi. 2011.11.10. 16:15:24

@chilii: Kimentem délben, hideg volt és setét...de idebent jó azért mégis csak:)
Reggel még én is felvettem a napszemcsit egy picit azért...dafkéból:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.10. 16:22:43

@évi.: itt kellett is még délben is, csak akkor már nagyon fújt a szél. reggel a Bükk irányába kerültem, és olyan szép fények voltak, tisztára úgy nézett ki, mint egy poszterkép. (nekem fényre sötétedős a szemcsim, szóval hordom télen is)

évi. 2011.11.10. 16:53:14

@chilii: Itt meg se mozdult a levegő...tényleg csak bekúszott az a tél vagy mi:)

Én is hordok napszemcsit egész évben, de csak ha süt a nap...hát ma nem igazán kellett,bezzeg eddig:)

akimoto 2011.11.10. 17:56:50

Évi, éppen ez a vers járt eszemben reggel óta. Jó szöveggel kíséred. :)

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.10. 19:49:57

@évi.: basszuskulcs, olyan szél lett, majd megfagytam hazáig! itthon meg úgy hordja a faleveleket, hogy állandóan felkapcsolt a mozgásérzékelős lámpa a kapuban, ki kellett iktatni. :(

sajna az enyém nem napszemcsi, hanem dioptriás, ezért csináltattam fényre sötétedő lencsével.

évi. 2011.11.10. 21:12:43

@akimoto: Nade nekem pedig pont nálad jutott eszembe, ahogy téged olvastalak:)
A szöveg meg tudod milyen, az jön magától, mint Berzsenyinek a verselés:)

évi. 2011.11.10. 21:13:38

@chilii: Itt pedig olyan hideg,hogy majd megfagytam este odakint, most már pattog a tűz a kályhában és ki alszik megint idebent, na ki?:)))

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.10. 21:37:45

@évi.: csak nem egy szőrös állat? :)

évi. 2011.11.10. 22:26:29

@chilii: de:))már horkol is jóllakottan...máris megszeretem a telet:))

akimoto 2011.11.10. 23:14:06

Ejnye, milyen gonoszok vagyunk. Kizártuk a szőröst. Pedig szép fényes meleg bundája van, csak állandóan beszélgetni akar, amit a zuram nem bír elviselni.

évi. 2011.11.10. 23:38:25

@akimoto: :))Nos, megsúgom neked bizalmasan,hogy Peni is is ezért volt kizárva mostanság...egyfolytában járt a szája neki is és én hiába bírtam:)
Most végre hallgat.Alszik:)én az időre fogom ezt a viselkedést , most már biztos vagyok benne,,hogy ez lehetett az ok...

akimoto 2011.11.11. 00:15:51

Ha éjjel is nyugton marad, akkor jó. Csak be ne költözzön a gyönyörű házába valami nyest, mert az tud ám harapni.
Az óraátállításra is gyanakodtam. Vagy az idő, tényleg. Ők jobban megérzik, mi jön.

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.11.11. 10:12:34

Nem is tudom be merjem-e vallani, hogy Radar kint alszik :) mentségemre szolgáljon, hogy neki valóban melege van idebent, és kb. tíz percenként csörtetve odébb költözik, amikor megmelegszik alatta a parketta, és tényleg nem lehet aludni tőle!

évi. 2011.11.11. 11:15:44

@akimoto: Végig aludta, semmi baj:)A házába max. egy cica szokott bekukkantani, de azzal nincs baj, jóban vannak:)

évi. 2011.11.11. 11:17:39

@chilii: Az előző kutyám nekem is kint aludt, Peni csak a azért alszik bent,mert hogy berni...:))
A bernik pedig nappal kint lakók, éjjel bent alvók, legalábbis akiket eddig ismertem mind:)Persze csakis a konyhában, a hűvös kövön:)
Radar pedig egy házőrző ha jól gondolom:))

alouette 2011.11.14. 10:51:02

a zsiráf is szép volt, de ez a mostani avatarod...hát tényleg nagyon szép, még ilyen miniben is...ragyog a mosolyod:)

Bár ez az ősz kényeztetően szépséges volt, azért én várom a telet, nem bánom ha ideér. Van tüzifa elég, a kert nagyjából rendben, még ablakokat kellene pucolni és akkor tőlem jöhet.

Bár azért a hidegtől kicsit félek...mindig fázós voltam, de mióta elhagytam a szalonnabundám azóta még inkább:)
De eldöntöttem, hogy nem bugózok be, akármilyen hideg jön:)

Szépet írtál!

évi. 2011.11.14. 12:22:00

@alouette: Ebből is látszik,hogy télen is lehet örülni...)
Most már én sem bánom amyúg, túl vagyok a nagy sokkon, remélem:)

Fa felaprítva nálunk is, téligumik feltéve, ablaktörlő folyadék mínusz 30-ig bírja, mondjuk az egyik ablakkal még én is adós vagyok, de adtam a télnek még egy kis haladékot:)
A lényeg,hogy a nap még süt, addig nincs bajom a téllel se...:)

Neked pedig jó lesz majd a kinti futás, sztem nem fogsz fázni közben:)Én maradok az úszásnál és a szaunánál, mindig oda menekülök, ha nem bírom tovább a hideget:))
süti beállítások módosítása