HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Flow:)

2011.11.30. 10:59 évi.

 


 

Hétfőn végre, egy hét tespedés után újra mehettem niázni, nagyon hiányzott már a mozgás, de még inkább a tánc...igazából inkább a lelkem kívánta , nem is a testem és Kinga ezt mintha tudta volna...?Mindegy is, az az óra csak a kettőnké volt,csak rólunk szólt, és az áramlásról...éreztem tánc közben, ahogy újra elindul bennem az élet, és aztán csak megy és folyik, aztán pedig szétterül a sejtjeimben az a finom valami, amit mindegy is nevén nevezni, maradjunk annyiban,hogy ez lehet a flow érzete :)

 

Aztán tegnap napközben többször eszembe jutott,hogy talán mégse kellett volna még elkezdeni, hogy esetleg túl korai volt, lehet,még pihenni kellet volna, vagy kéne, többen megjegyezték,mikor hallották a hangomat, hogy visszaestem, vagy mi?

Én pedig úgy döntöttem, nem adom fel, ha már elkezdődött, akkor menjünk tovább, adtam magamnak egy újabb esélyt a gyógyulásra, lesz ami lesz alapon, nem érdekelt,hogy csatakokban ömlik rólam a víz, nem érdekelt hogy szomjazom, csak az érzetek és a hozzájuk tartozó gondolatok voltak egész este fontosak, amíg léptem, rúgtam, ütöttem,forogtam, vagy éppen csak szelíden átadtam magam a táncnak...és aztán én győztem. Vagyis hogy legyőztem a betegséget.

Ma reggel újra úgy ébredtem, hogy éreztem, mennyire friss vagyok, tele energiával, jókedvvel, derűvel ,életigenléssel, sehol egy rossz érzés a testemben, az élet visszaköltözött belém és szabadon áramlik újra mindaz, ami a hétfői órán elindult és ha össze kéne foglalnom ezt a két napot, nem történt semmi más,mint egy kettős győzelem.

Győztem én és velem együtt győzött a flow...kell ennél most több nekem?:)

 

 

 

 

 

 

7 komment

Címkék: flow nia

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr883425355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnRea 2011.11.30. 14:01:18

Most már aztán tényleg annyira felcsigáztál ezzel, hogy ki akarom próbálni. Mikor mégy legközelebb? Elviszel? :)

évi. 2011.11.30. 14:31:10

@AnRea: :)
El, csak ne laknál olyan messze:))

Na szóval, én pénteken megyek ide Óbudára, du. 6 óra, Zsigmond téri Gilda Max:)

Aztán pedig kedden este 7-re megyek a Pozsonyi útra, ami biza 1/2 9-ig tart:)
De ugyanott van csütörtökön is, 1/4 7-kor, az csak 1/4 8-ig tart, oda meg én nem érek oda sajna soha...

És! lesz egy hétvégi óránk, 10-én vasárnap, du. 4-től, ez 2,5 órás lesz és megtanulunk egy egész rutint, ez a Rákóczi úton lesz a Blaha és Astoria között, lehet neked az is tök jó lenne:)

AnRea 2011.11.30. 14:38:19

@évi.: Akkor a vasárnap. Írjál intim részletek a facebookon levélben :)))

évi. 2011.11.30. 14:47:20

@AnRea: oksa, megírom neked intimbe, csak én napközben nem igen tudok oda felmenni, de otthonról esténként, ha épp nem niázom ugye, szabad a pálya:)

AnRea 2011.11.30. 14:52:15

@évi.: Oké, ráérek. Amúgy megelőztelek, mert írtam egy kérdésekkel teli levelet :)

évi. 2011.11.30. 14:53:38

@AnRea: de gyors vagy:)Majd megtekintem:))

évi. 2011.11.30. 16:46:12

jaj de hülye vagyok, az a 10 az szombat, most látom!:)
Na, milyen szerencse,hogy ránéztem a naptárra:)))
süti beállítások módosítása