HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Folti

2011.12.09. 11:06 évi.

 

 

Kimegyek reggel, kapargatom a jeget a szélvédőről, egyszer csak látom,ahogy közeledik a járdán egy pici beagle kutyus, nézem, nincs rajta nyakörv, várom,hogy felbukkanjon a gazdi az utcasarkon, de senki, hát hogy is engedhetném tovább, naná,hogy megszólítom, ő pedig behúzott farokkal, de odajön hozzám, és néz rám azokkal a bánatos szemekkel, leül a lábamhoz, én simogatom,ahol csak érem, ő pedig bele simul a tenyerembe, már tudom,hogy nem engedhetem el, és ezt ő is tudja, na de hova vele? Be nem jöhet, Peni kiborul, kint pedig nem hagyhatom, nekem munkába kéne már menni, de az most nem is igazán érdekel, és akkor egyszer csak hirtelen bevillan az érzés és egy kép a kis beagle-ről, aki már jó ideje elveszett, az volt ilyen barátságos babakutya, de hát az olyan pici volt , ez meg itt már jóval nagyobb, de hát ki tudja,hátha...?És már zárom is az autót és indulok, se póráz nincs nálam, se más amivel magam mellett tarthatnám, de nem is kell, jön mellettem, kacsázik a lábaim körül és én már majdnem futok, mert annyira szeretném, hogy igaz legyen...és a néni csak zokog és közben mondja és mondja ,hogy ez nem lehet, hogy októberben tűnt el, és ő már feladta, már nem hitte el , pedig volt aki mondta, hogy van olyan,hogy létezik,hogy visszatér több hét után is, és jaj az unokája mennyire fog örülni neki,hogy Folti haza jött és én is nyelem vele együtt a könnyeim, és együtt örülök vele, mert én is jól tudom milyen érzés az,amikor haza hozzák az elveszett bárányt...az ilyesfajta érzések egy szempillantás alatt előhívhatók a mélyből, magam sem gondoltam,hogy ennyire...

 

 

 

 

 

 

 

19 komment

Címkék: folti

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr783450252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.12.09. 11:38:24

És ez ma reggel??? izé, homályos a monitor! :)

évi. 2011.12.09. 12:13:58

@chilii: Képzeld, igen, ma reggel:)))

K ó s z a (törölt) · http://kepeim.net/ 2011.12.09. 12:53:47

Érdekes. A Bóvli biztosító bejegyzésedhez továbbra sem tudok hozzászólást írni.

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.12.09. 12:54:18

@évi.: a bigik nagy tekergők, nagyon kell vigyázni rájuk! :)

évi. 2011.12.09. 13:26:33

@AnRea: Ugye?:))Olyan édes volt, először berohant a házba, felugrott a szofára, ahol aludni szokott, aztán vissza a kertbe és előásta a csontját a háza alól:))

évi. 2011.12.09. 13:27:12

@K ó s z a: én meg igen, tényleg fura...

évi. 2011.12.09. 13:30:09

@chilii: Nem tudom,nekem soha nem volt , de imádom őket, felénk több is lakik,egy sem szokott tekeregni, ezt meg tuti,hogy kilopták, ilyen barátságos kutyát nem is láttam még, mindenkihez nyomult, a kerítésen könnyű beugrani...mondta a néni, hogy aznap éjjel kint hagyták aludni, ami ritka, és reggelre eltűnt. Megbeszéltem vele,hogy eztán ne hagyja kint éjszakára:)

És nem is volt sovány, ergo tuti,hogy valahol volt eddig,ahol adtak neki enni, de nagyon fáradt volt és kicsit piszkos, szóval lehet, nagy út áll mögötte, nem tudni...

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2011.12.09. 14:15:18

Jaj, de jó! Nincsenek véletlenek, biztosan tudta, hogy Téged kell megtalálnia, mert Te haza fogod vinni! :) Mennyi jó energiát hordoz egy ilyen dolog. Még nekem is jókedvet csinált, pedig semmi közöm a kutyuhoz... :))

évi. 2011.12.09. 14:34:35

@ArtmüllerÁgnes: :))Valóban nincsenek:)
És azt képzeld el,ez már a második kutyus, aki megtalál engem:)Ráadásul az első, a Panka, az Folti közvetlen szomszédja, egy fekete labrador, őt tavaly nyáron találtam meg, egy hét után jött velem szembe az utcán...minden esetre tényleg furcsa, de nagyon nagyon jó érzés, egy kutyabolondnak meg főleg:)Ha még neked is jókedvet csinált, annak meg külön örülök!:))

alouette 2011.12.09. 14:57:04

de jó! neked is, néninek is, Foltinak is:)

A bigik amúgy dinnyék:)...akiket én ismertem azok folyamatosan elvesztek, egyszerűen elfelejtik, hol laknak:)

Szolg.közl:bepótoltalak, olvastam mind, csak idő hiányában...szóval tudod na...de nagyon jó idejönni....és üdv a többieknek is!

off
Akimoto: az új avatar tényleg nagyon szép és nekem se szokott fájni a fejem:)

évi. 2011.12.09. 15:42:37

@alouette: Jaj de jó,hogy jöttél végre:))
Elveszett bárányka:))
Úgy látszik ma többen is előkerülnek:))

Remélem Folti nem akar többet elveszni már ebben az életében:))Igaz, még csak cca 7-8 hónapos lehet...de csak megtanulta ,hogy mindenütt jó, de legjobb otthon:)

nyervi (törölt) 2011.12.10. 07:30:17

Ojha, most aztán elmondhatod, h ez a nap is jól kezdődött. Neked is, a néninek, a csavargónak is :)
No de hogy mán egy kutyát se lehessen lebetonozás nélkül az udvaron hagyni...marhavilág.
Bár láttam én mán karón varjút...akarom mondani, lopott, felnőtt korú, ám barátságos pitbullt is. No az nem volt kis kaland míg visszaszerezték a gazdái anno....

AnRea 2011.12.10. 12:04:04

@évi.: Jé, mindenre emlékezett. Szegény kutyus, hogy kétségbe lehetett esve, amikor nem talált vissza. Remélhetőleg tanult a dologból :)

évi. 2011.12.11. 01:19:19

@nyervi: Ma láttam,sőt meg is simiztem:))Nincs lebetonozva, de több felvigyázó is volt körülötte:)és este már bent volt,ahogy ígérték.

Én anno Penit nem hiába ítéltem szobafogságra...lopják őket, de hogy Folti hogy került elő és honnan, sztem rejtély marad:)

évi. 2011.12.11. 01:20:48

@AnRea: Jó memóriájuk van, annyi szent:)Én bele se merek gondolni mit élt át...majd 2 hónapon keresztül.

chilii · http://chilii.blog.hu 2011.12.12. 19:39:36

@évi.: Lehet, hogy nem is lopták el olyna messzire! Egyébként ezt a fajtát régen kenelekben tartották, jó sokat, és hajtásra használták őket vadászatokon. Ebből a csoportos életből következik, hogy egyedül nem a legtalpra esettebbek, de úgy látszik Folti a kivétel aki erősíti a szabályt. Egyszer az oktatónk mesélte, hogy egy ismerősével sétáltatták a kutyákat, az illetőnek 2 bigije volt, és ott voltak még az oktató kutyái is. Egyszer csak a 2 bigi lelépett, úgy hogy kétszer is elrohantak a házuk előtt, de nem álltak meg, és sajnos el is tűntek. Később az egyik megkerült, a másikról már nem tudok, mert utánna mi már nem jártunk a suliba.

évi. 2011.12.13. 10:54:29

@chilii: tudod,minden kutyus egyedi és megismételhetetlen:)
Nekem nem volt bigli kutyám soha,felénk se sok van belőlük, van Folti, aztán Frici aki a hegyoldalban lakik, ő pl. még soha nem tűnt el, vele az esti sétáinkon szoktunk találkozni, aranyos állat, nagyon kedves és imádja Penit:)De nem csavarog ő sem...remélem Folti sem fog eltűnni többé:)
Kár,hogy nem vadászhatnak persze, mert az lenne nekik az igazi, de Peni sem szokott kocsit húzni, mint ahogy kéne neki, viszont szeret pásztorkodni...ami leginkább abban merül ki,hogy heverészik a kertben és nagyon őriz minket:))))
süti beállítások módosítása