HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Kutya és gyerek, mi más?:)

2011.12.13. 12:45 évi.

 

 

Szombaton sikerült megnéznem a legszomorúbb kutyás filmet, ami egészen más volt, mint az eddigiek, amit valaha is láttam. Igaz történet egy kutyáról, aki élete végéig várja vissza halott gazdiját, de hát hogyan is lehetne elmagyarázni egy hűséges ebnek,hogy akihez az életét kötötte, az örökre távozott a a vadászmezőkre?

Nagyon ritkán adódik olyan szituáció az életünkben, hogy azon gondolkoznánk el, mit érezhetnek azok az állatok,akik árván maradnak...

Komolyan megsirattam Hachikot, nem szégyellem bevallani.

Azt sajnálom csak, hogy nem egy eredeti japán film készült a történetből, de helyette ez is megteszi.

A film legvégén minden esetre megtudjuk,hogy Hachiko bronzszobra ma is ott áll a Shibuya állomáson, Japánban. Hm...

 

  Upgrade! (mert hogy mire jó a blogolás többek között?:)

 

Alouette jelezte,hogy igenis létezik az eredeti japán film, Hachiko monogatari címen.

Rákerestem, és tényleg...

 

 

 

 

A vasárnap esti filmből pedig kiderült,amit eddig is sejtettem,hogy a fáknak is van lelkük. Mégpedig nem is akármilyen...

Nagyon kedves és szép történet egy családról, ahol az apa hirtelen halála után egy fa adja vissza a reményt az egyedül maradt gyerekeknek és az édesanyának, és bizony el kell ismernünk,hogy a gyermeki fantázia túlszárnyal minden képzeletet, ami nekünk megmarad felnőtt korunkra és ha elhisszük nekik,hogy nem arra születtünk,hogy szomorkodjunk egy életen át, hanem a boldogságra, akkor akár még sikerülhet is.

Végül is minden a hiten alapul, akárhonnan is nézzük a dolgokat...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 komment

Címkék: filmajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr403460127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alouette 2011.12.13. 14:50:41

Amikor a fészbúkon elolvastam a posztod kezdősorát, rögtön Hachikó jutott eszembe, de nem ez a film, hanem az eredeti japán, amit évekkel ezelőtt láttam a magyar tv-ben. Nem is tudtam, hogy csináltak belőle amerikait is, biztos szép, de az eredeti az tényleg nagyon szomorú és szép, sok év után is emlékszem a képeire.Utánanéztem, 1987-es és Hachiko monogatari a címe

évi. 2011.12.13. 15:03:42

@alouette: Köszikösziköszi, akkor megszerzem:)
Mert hogy kutakodtam utána, de a neten nem leltem rá.
Ez is szép film, de tudtam,hogy kell lennie egy igazinak is.A témája fogott meg igazán...

AnRea 2011.12.17. 23:51:13

Én már nem tudok megnézni ilyen filmeket. Nem bírom a szomorúságot. Ebben pedig jócskán van.
Max. olyankor merészkedek erre a terepre, ha nagyon kellene sírnom, de nem jön ki, és akkor egy ilyen filmtől garantáltan bömbölök vagy 30 percet :))

évi. 2011.12.18. 01:01:55

@AnRea: Én nem készültem rá egyikre sem, így a meglepetés erejével tört rám a sírás mindkétszer...de igazából mert annyira szép volt mindkettő:)

akimoto 2011.12.18. 09:55:25

A kutyák szemében több tudás van, mint az emberekében.

AnRea 2011.12.18. 12:34:58

@évi.: Tudom én, hogy nem készül rá az ember, hanem jön magától. Ezért vigyázok arra, mit nézek meg. Engem napokra lever, ha valami szomorút látok :)

évi. 2011.12.18. 14:16:19

@akimoto: Akimoto,ez bizony nagy igazság.Sokat lehet tanulni tőlük.

évi. 2011.12.18. 14:18:57

@AnRea: Érdekes, engem nem lever, inkább elgondolkoztat...az élet nem egy rózsaszínű álom, valljuk be.Ezek a filmnek egyszerűen szépek és igazak:)

AnRea 2011.12.18. 21:48:49

@évi.: Hát épp ez az, hogy annyira átélem az ilyen történeteket, hogy utána hetekig szomorú leszek.

évi. 2011.12.19. 11:33:25

@AnRea: Az nem jó, ne légy szomorú!:)

AnRea 2011.12.19. 17:21:22

@évi.: Na de nem tudom irányítani, én bőgök, ha meghatót látok :)

évi. 2011.12.20. 11:49:04

@AnRea: ja,hát azt én is:)))
süti beállítások módosítása