HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Felismerés

2012.02.19. 13:21 évi.



Hallottam egy interjút Esztergályos Cecíliával tegnap.Sok mindenről mesélt, többek között szóba jött a halál is, de nem is akárhogyan .
Öt évesen azon aggódott, mi lesz vele, ha öreg korára elfelejti,hogy nézett ki gyerekként és ha majd meghal és szembe jön vele a gyerekkori énje, mi lesz, ha nem ismeri fel majd önnön magát ?
Így hát a tükör elé állt és erősen koncentrált magára, azaz a képre...
A riporter kérdésére,hogy mire emlékszik az egészből, azt felelte, a kötényére .
Szép fehér kis kötényke , kék csigákkal…


Nekem is van egy képem magamról öt éves koromról, ami az én kedvencem, igaz, egy fekete-fehér fotóról van szó, nem emlékképről.
A riport elhangzása óta azon gondolkozom,hogy ha majd szembe jövök magammal odaát, én vajon felismerem-e magam?
Mert hogy igazából egy tűpettyes piros bársony köpenyben állok a kerti asztal tetején, de ezt csak anyám mesélte el jóval később,mármint a színét…

Nekem valamiért soha nem jutott eszembe a halál akkoriban.
Viszont abban biztos vagyok,hogy anyu felismer majd engem és remélem én is őt. És még az se lesz baj, ha a köntöst nem viszem magammal…
 

 

 

 

 

12 komment

Címkék: anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr884134560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.02.19. 22:53:57

Legyen így. De nagyon sokára.

évi. 2012.02.19. 23:19:46

@akimoto: :) Én nem kapkodom el, ígérem neked :))

K ó s z a (törölt) · http://kepeim.net/ 2012.02.20. 03:59:33

Én, ha már meghaltam, remélem nem kell tovább császkálnom a világban.
Utálok kisérteni.

évi. 2012.02.20. 14:28:22

@K ó s z a: Nem akarsz Nagy Szellem se lenni? Pedig...:)

évi. 2012.02.21. 14:19:20

@K ó s z a: :))
Így nem fogsz soha bekerülni a Nagy Indián könyvbe:)

AnRea 2012.02.22. 19:53:33

Nekem a kezemről van az első emlékképem. Szerintem nagyon kicsi lehettem, de mindig néztem a kezemet, olyan érdekes volt. Arra is emlékszem, hogy egy idő után már egyre kevesebb időm volt a kezemet nézegetni, és nem tudtam az összes vonalat és ráncot megnézni, mert mindig kizökkentettek az elmélyült tanulmányozásból. Legközelebb kb. hat évesen jutott eszembe, és megint szemrevételeztem a kezemet, de már nem volt ugyanaz az érzés.
Szeretném tudni, hogy mennyi idős lehettem, amikor ez a kéz dolog volt, de nincs rá bizonyítékom, hogy csecsemő voltam még. Pedig a mostani eszemmel már tudom, hogy a csecsemőknek a kedvenc elfoglaltsága a kéznézegetés.

akimoto 2012.02.22. 20:19:02

AnRea, a bizonyíték az, hogy emlékszel rá.

évi. 2012.02.22. 21:56:30

@AnRea: Akimotonál az igazság:)

évi. 2012.02.22. 21:57:33

@AnRea: amúgy egyszer írtál róla a blogodban, emlékszem, megjegyeztem,mert érdekes!:)

AnRea 2012.02.23. 11:30:12

@akimoto: Igen, még a fényre is emlékszem, ahogy átsütött az ujjaim között, de arra nem, hogy mikor volt, csak következtetek :)

@évi.: Igen, leírtam ezt egyszer, mert akkor éppen megint eszembe jutott :)
süti beállítások módosítása