HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Túlpiros

2012.03.14. 23:20 évi.


Gondoltam, keresek néhány képet a gépen, hogy lássam már végre a tavaszt a kertben, mert már látom ugyan, de ez még csak tavasz-kezdemény és én most többre vágyom,vagyis már sokkal jobban szeretném látni…Mázlim van, találtam egy fényképalbumot.

Tavalyról és áprilisról és a kertről :)

 

 

 

Pont ilyen szép lesz majd megint, már alig várom a sok tulipánt, nincs is nála kedvesebb virág nekem. Apám öröksége ez a fajta szeretet, eszembe jut mindig az a sok fekete tulipán,ami mind csak a lelkemben él már.De szép is volt a tulipános kert tavasszal, az apám kertje, hm… mint ha csak nyáron a tenger…

 

 

 Peni végleg döntött, nem akar bent aludni, most,hogy már nem fagy éjszaka, nem is próbálom marasztalni, övé a dombtető:) Olyan édes,mikor reggel bejön,mielőtt én indulok. Végig nyúlik a szőnyegén és mély alvásba kezd. Lehet,hogy éjjel őrzi a házat? nem tudom róla elképzelni, de ez így kimondva túlgonosz…

 

 

 

Ma hallottam a hírekben,hogy megint tervbe vették a Margitszigeti kisÁllatkert bezárását, mert nincs rá keret…nem értem ,nem és nem értem, ha  a nagyra olyan sokat költenek, erre nem jut egy peták se…?

A képek között erről is találtam sokat. Jó lenne, ha megmaradna, ha meghagynák nekünk. Emlékszem, gyerekkoromban apuval kézenfogva sétáltunk sokat a pávák között. Most meg a sok gólya,aki el se költözött. Vicces, ahogy kisMaci nézi őket a rács mögül. Lehet,hogy ezek a fotók majd egyszer aranyat érnek még ? :)

Tavaly, április, Margitszigeti megannyi vicces kép…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

E. jól halad, túl vagyunk a műtéten, és szépen gyógyul a „ kezem alatt”. Nem tudom mi lesz, ha kemot javasolnak, de azt gondolom most,hogy azt is túléljük majd mi ketten, úgy érzem nyerő páros vagyunk. Amikor maga alatt van,vagy nagyon fáradt, akkor bart futtatok neki, heti egyszer elég. Érdekes tapasztalni,mennyire jól hat rá ez a fajta kezelés is, mondják, nagyon jó a depressziónál. Most már elmondhatom,hogy rákos betegeknél is javalt…:)

M. is beült minap  a fotelbe nálunk, de nem hagytam aludni, állandóan járt a szám közben, később kiderült, a második fogásnál majdnem bealudt…késő bánat, tán lesz legközelebb is és akkor ígérem, hagyom:)

 

Múlt szombaton láttam a nia előtt,hogy már vetítik Az ajtót. Ha ezt előbb tudom, utána moziba megyek, most csak bízom benne,hogy egyszer eljutok. Nem kérdés,hogy mindkét Szabó nagy kedvenc, és a kritika is jónak tűnik, nagyon szeretném megnézni. Talán majd legközelebb, egyik péntek esti nia után…lehet?:)

 

 

 

Már ha  nem felolvasó est lesz éppen,amit Kinga olyan jól kitalált :) Alig várom, azt hiszem jó lesz nagyon. Anyu mesélte, a Pál utcai lakásban, nagyanyáméknál rendszeres volt az ilyen jellegű összejövetel. Hogy örülne, ha még élne, lehet elcipelném magammal péntekenként. Nem, azt hiszem nem lehet, ez biztos :)

 

Olyan jó lenne egyszer egy közös nia óra, ahol ott lenne Kinga és ott lenne Enikő, és ahol ott lennénk mindannyian :) Persze nem tudom beférnénk-e mind, hacsak!... lehetnénk odakint is a szabadban. Igen, ott lenne jó :) Annyira vicces volt ma is,hogy Enikővel szinte szóról szóra ugyanazt táncoltuk, mint Kingával hétfőn. És a múlt héten ugyanez, csak akkor még a hétfő-keddi mixje volt  a szerdai…az talán még viccesebb :)

 

Elkezdtem enni valami csodakapszulát, rábeszélt a csodakrémeket főző csodaboszorkány :) ,azt mondta ettől majd meggyógyulok. Tegnap bevettem az elsőt és máris vannak jótékony tüneteim…fura lenne, ha egyből ennyire hatna, de nálam ez nem elképzelhetetlen. Amennyire nem bírnak velem a gyógyszerek, pont annyira hatásosak a füvek, porok és társaik…

 

A héten viszont megvettem A Piros nadrágot :) Több,mint 7 éve sóvárgok utána és most ott állt az üzletben és engem várt, de ez komoly :) 6 darab piros nadrág, csak az én méretemben, már ez is fura…de hogy ennyire passzoljon rám széltében és hosszában is, na az már félelmetes. Tényleg nem hagyhattam ott :) Állítólag túlpiros…ezt mondja a Zuram. De hát milyen legyen egy piros, igaz? A tulipán is csak piros,így egyszerűen mondva, mi más…? Látom a tavalyi fényképeken…:)

 

 

 

 

De nem csak zenét találtam ma, hanem egy csodás verset is, tessék csak...:

 

Fénylik a birs a tavaszban, a zúgó
gyors patakok gyökerét megitatják,
s ott, hol a nimfa-sereg szűz kertje van,
újra virágzik a felragyogó pomagránát,
s búvik az új levelek hüvösében a kis fürt,
jár-kel az új venyigékben a bor már:
bennem a vágynak nyugovása, sem évszaka nincsen időtlen:
mint ahogyan lobogó villámokkal a thrák
északi szél söpör át a vidéken,
Küprisz is úgy tipor engem örökké,
néma közönnyel, olyan feketén, eszelősen,
egyre csak úgy szerelemre taszít gyermeki kortól
és ma is úr a szivemben.

Ibükosz: TÖREDÉK A TAVASZRÓL

Radnóti Miklós fordítása

17 komment

Címkék: tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr294317479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.03.15. 09:17:07

Küprisz a Cipruson született Aphrodité mellékneve. Hogy fekete lenne, sőt eszelős, most hallom először. Szép vers mégis, Radnóti fordítói remeke.
*
A Piros Nadrághoz a legjobb egészséget és a legszebb tavaszt kívánom! :)

AnRea 2012.03.15. 09:36:19

Virágba vagy borulva :)

évi. 2012.03.15. 09:47:24

@akimoto: Ugye szép? Engem is megfogott, naná,ha radnóti...:)Jaj nagyon piros tényleg, és nagyon tavaszi:)

évi. 2012.03.15. 09:47:59

@AnRea: mit lehet tenni, ha jön a tavasz?:)

AnRea 2012.03.16. 08:20:32

@évi.: Vetten néhány virágot, ki akarom ültetni őket a kertbe, de addig is, itt tárolom őket a teraszajtó előtt. Meglocsoltam mindegyiket híg madárkakival (ez van a tápban) és virágba borultak. Most olyan szépek itt, hogy sajnálom kivinni őket :)

évi. 2012.03.16. 09:18:53

@AnRea: Elhiszem:) Én is kaptam ajándékba egy kis cserép tulipánt, asszed kiviszem? Naná,hogy nem, majd ha már elvirágoztak.Addig itt sárgállanak nekem, olyan szépek:))
Madárkakás a táp? Nahát:))mondjuk a marha trágya lehet túl erős lenne nekik? És milyen virágok ?

AnRea 2012.03.16. 09:43:06

@évi.: A csomaglolásra guano van írva.
Árvácskák, ibolya, bokrocskák, meg ilyen zöld kis izék, de a legszebb a kökörcsin :)

évi. 2012.03.16. 22:21:05

@AnRea: akkor az guano,nincs mese:))
na tessék,még kökörcsin is?
Én ma vettem egy gyönyörű kék hortenziát Mirko szülinapjára:)

AnRea 2012.03.17. 17:33:38

@évi.: Én pedig kiültettem őket a kertbe és a ház elé. Azt hiszem az árvácskák életét ez mentette meg, mert úgy tűnik kissé túllocsoltam őket idebent :)

AnRea 2012.03.17. 17:35:34

Boldog Szülinapot Mirkonak! :)

évi. 2012.03.17. 21:57:46

@AnRea: Biztos meghálálják a kiültetést:)

Ó, remélem boldog lesz neki,mert nagyon kerek lesz neki...nagyfiú korba lép holnap:))

AnRea 2012.03.18. 19:07:41

@évi.: Egy napja vannak ki, még nem hervadtak el :)

Nagyfiú kor? Hmmmm. Ez most fejtörést okoz :)

évi. 2012.03.18. 22:23:07

@AnRea: Akkor már túlélik úgy tűnik:)
Okoz,mi?:)

AnRea 2012.03.19. 18:18:11

@évi.: Hát persze, és kíváncsi is vagyok :)

évi. 2012.03.19. 23:47:27

@AnRea: betöltötte a negyvenet:))
süti beállítások módosítása