HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Csokorra való

2012.04.13. 14:59 évi.

 

 

Húsvét hétfőn - miután elengedtem a locsolóimat :) - , elindultunk,hogy megkeressük a budakalászi forrást,amiről Soma ódákat zengett az utóbbi időben a nia órákon, sőt mi több,még ittam is,mert adott belőle kóstolót:)

 

Természetesen nem mentünk üres kézzel, hanem felvérteztük magunkat igen sok 5 literes műanyag kannával mielőtt nekivágtunk volna, hogy megkeressük az éltető vizet adó völgyet.

Miután megtaláltuk a csodás vizet adó forrást és telepakoltuk az autó csomagtartóját a már vízzel teli ballonokkal, úgy döntöttünk,mielőtt haza mennénk, még körül nézünk egy kicsit. Ragyogó napsütésben vágtunk neki a túrának, amiből aztán több órás kirándulás lett természetesen. Jártunk erdőben, sétáltunk mezőn, láttunk szaladni rókát, repülni ölyvet, galambot és vadlibát, megbújni kisrigót, és találtunk egy réten most virágzó boglárkát is ,vagy inkább hunyort?, de nagyon sokat :)

Naná,hogy a fotóapparát otthon maradt, de majd legközelebb nem megyünk üres kézzel , addig is hoztam egy neten talált csokorra valót belőle.

Jó nagyot! :)

 

 


 


 


 


 


 

8 komment

Címkék: forrás hunyor

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr274409468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.04.14. 00:35:43

Ó, erről bővebben is lehetne valamit tudni? Legalább a nevét. :)

évi. 2012.04.14. 10:02:04

@akimoto: Igen, itt van a neve a képen, ez a kisvirágú hunyor:) Régen,mikor még kertésznek tanultam, egyszer elmentünk a Mecsekbe így tavasszal és ott tele volt vele az erdő, nos, miután egy nagy csokorral szedtem magamnak, egy tisztásra értünk, ahol egy hatalmas táblán ott volt a felirat,hogy ő a hunyor, igen ritka fajta növényke és szedni tilos,mert hogy védett...azóta hozzá se merek nyúlni, csak mindig megcsodálom:)

de hoztam egy linket róla:)
www.terra.hu/haznov/htm/Helleborus.dumetorum.html

akimoto 2012.04.14. 11:13:14

Annyi érdekes növény van. Nálunk kinőtt a földből egy valszeg hagymás lila valami, amikor a pilisjászfalui kőbányából hozattunk murvát. A köv. tavasszal jött elő, biztosan a gyönyörű hegyről származik. Majd magmutatom, ha lesz időm.

évi. 2012.04.14. 11:39:16

@akimoto:Azt hiszem tudom melyik lehet az, de azért várom a fotót róla, de a nevét én sem tudom nekije:)

akimoto 2012.04.14. 18:05:26

Megtaláltam! Nemesített krókusz, nyilván az előző tulajdonos ültette, mi meg jól ráhánytuk a sittet.
hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%A1fr%C3%A1ny

évi. 2012.04.14. 21:18:20

@akimoto: jóféle sáfrány...milyen klassz név:))

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2012.04.17. 21:13:11

Kedves Évi!
Üdvözöllek! Most én is ráleltem az itteni blogodra, mert írtál az enyémre egy hozzászólást.

évi. 2012.04.17. 23:53:53

@gébics: Szia Gébics!:)))
Örültem én is,méghozzá nagyon,mikor megtaláltalak, és most már újra tudlak olvasni is, sőt foglak is!:)
süti beállítások módosítása