HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Ideje

2012.04.25. 15:06 évi.

 

 

Ma végre megint kisütött a nap és találtam a piacon szép tulipánt olcsón, mert én ugyan le nem szedem a virágot a kertemből, pedig jócskán akad belőlük, de képtelen vagyok levágni őket, olyan ez,mint mikor halálra ítélnek valakit és egy vázában éli meg utolsó napjait, de ez persze csak az én hülyeségem, illetve apám volt még ilyen, emlékszem anyám mennyit könyörgött neki, hogy hozzon fel a kertből virágot, soha nem jutott volna eszébe magától, akkor ezt gondoltam, de ma már tudom miért csinálta.

Aztán eljött az április vége , az anyám születésnapja és olyankor virágba borult az egész lakás :)

 

Most is eljött, sőt mi több, néhány nap és ideér a május, észre se vesszük és már itt is van a nyakunkon, és jön vele a meleg és a hőség,mint annyiszor máskor, emlékszem a csernobili május elsejére is, kint ültem velük a kertben és friss salátát ettünk, „magunkszedtét”, aztán jött a hír pár nap múlva,mi történt, de milyen meleg volt akkor is ugye? Ma este előszedem majd a nyári ruháimat és elrakom a télit, de milyen jó lesz lecserélni a hosszú ujjút a rövidre, már úgy unom őket, de úgy...

 

Végre kiolvastam a könyvet amit nagyon nem akartam kiolvasni, mindig ez van,ezt csinálom, halogatom a befejezést, ha tetszik valami, mert nem akarom,hogy vége legyen, pedig ez milyen hülyeség, egyszer úgyis elmúlik minden, miért pont egy könyv, pláne egy szerelem tartana örökké, bár azt hiszem az igazi szerelem az örökké kitart, akárki akármit is mond, még ha vannak nehézségek is két ember között, a szerelem igazi kapocs lehet és mindig van oldás és kötés...

 

Ahogy most ránézek a tulipánjaimra, eszembe jutnak azok a születésnapi kerti virágok és vele együtt persze minden és mindenki más is. Azt hiszem ideje, hogy keressek egy újabb könyvet a polcomon...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 komment

Címkék: tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr854472885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2012.04.25. 15:53:39

Ha más ítélte halálra a tulipánokat, akkor élhetik a vázádban az utolsó napjaikat? :)

(Én kegyetlen vagyok, szedek virágot a kertből mindig.)

évi. 2012.04.25. 16:15:38

@ArtmüllerÁgnes: amit más vág el, azt nem én ítéltem halálra, azt már én csak megmentem:))
Annyira logikus tudok ám lenni ebben a témában:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2012.04.25. 16:34:24

@évi.:
Anyukám meg a nővérem szoktak nagy virágmentők lenni. Ha meglátnak egy olyan virághagymát a boltban, ami elkezdett csírázni, akkor egymásra néznek, és azt mondják: sikoly. Mert szerintük ezek a virágok sikoltanak érte, hogy ültesse már el őket valaki. Ilyenkor mindig megveszik a sikító növényeket, mert ők is rendes földangyalok (ahogy szerintem Te is). :)

évi. 2012.04.25. 16:57:15

@ArtmüllerÁgnes: Ó, ők tényleg azok, de én nem hiszem,hogy az lennék, én csak apám lánya vagyok, kicsit lökött a témában:))
De a baj az ezzel az egésszel ,hogy imádom a vázában a virágot, mert egész más lesz a hangulata, igaz?:))
Mondjuk az is igaz,hogy nem virágüzletbe járok vásárolni, hanem a piaci nénikéktől veszem meg a virágot:)

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2012.04.25. 16:59:12

@évi.:
Virágboltban én sem veszek virágot, csak nagyon-nagyon ritkán, ha mondjuk vendégségbe megyünk, és épp tél van, és nem tudok szedni a kertben. Nénikéktől jobb virágot venni. Valahogy természetesebbek azok a virágok. :))

évi. 2012.04.25. 20:49:55

@ArtmüllerÁgnes: Ahogy mondod! Nekem is azok, meg hát csak több szeretet van azokban a virágokban, ha már...:)

akimoto 2012.04.25. 20:55:39

Belenéztem a könyvbe. Érdekes. Ilyen mondatok, hogy "Jaj, maga olyan édes!"
Nem csodálom, hogy sokáig tartott, mire átverekedted magad. Abban a kultúrában nem tegezik egymást az emberek a neten?

évi. 2012.04.25. 21:17:10

@akimoto: Tudod a magázás sokkal izgalmasabb,meg hát valahogy így alakult...asszem fél nap alatt ki lehetne igazából olvasni,vittem én magammal egész vasárnap mindenhová is:)

Egyébként a végére összetegeződnek, fura is volt hirtelen,úgy megszoktam már őket:)
süti beállítások módosítása