HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Adok-kapok :)

2012.05.04. 16:18 évi.

 

 

Azt mondja nekem E. minap, miután végig csináltuk a „napi rutint”, hogy tudod Évi, én annyiszor hittem azt, hogy a mostban élek, mert tudod az ember elolvassa, hogyan is kell azt, aztán megpróbálja persze eljátszani, de most,hogy újra egészséges lettem, rájöttem,hogy igazából én csak akartam azt, most viszont.... ha például megyek az utcán és megérzek egy illatot, akkor megállok, mélyen magamba szívom és körül nézek, megkeresem a „ gazdáját” és jól megnézem magamnak az illatával együtt :)

Tudod olyan jó minden reggel arra ébredni,hogy boldog vagyok....:)

Látszólag pont azt csinálom amit eddig, de igazából egészen más lett az életem.

 

Annyira szeretem hallgatni mostanában E.-t, és nem csak őt persze.

Hallgatni és látni is csodás, ahogy egy ember szinte más emberré válik a kezem között, a szemem láttára. Mióta nap mint nap ezt megtapasztalom, minden reggel arra ébredek,hogy boldog vagyok...:)

 

 

 

 

 

 

5 komment

Címkék: living

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr554488616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.05.04. 17:14:16

Öröm ezzel találkozni, nemcsak a mesében. :)

évi. 2012.05.04. 19:40:51

@akimoto: Igen az, mert csodák nem csak a mesékben vannak, akárhogy is, de ezek makacs tények:)

akimoto 2012.05.05. 13:45:07

Évi, éppen így értettem én is.
(A gyerekek prána nadiznak, eredményesen.)

évi. 2012.05.05. 23:28:54

@akimoto: Szerencsés nagymami vagy azt hiszem:)
süti beállítások módosítása