HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Jó érzés

2011.12.21. 10:16 évi.

  

Tegnapelőtt jóga karácsonyra hívott a Tibi, bevallom egészen meghatódtam, nagyon - nagyon jól esett a meghívás, mert hogy szeptember óta nem jártam feléjük, a nia óráim ugyanis kilőtték a jóga napokat...szóval Tibi felhívott telefonon hétfő reggel és meghívott egy kis csendes karácsonyi ünnepségre, vittem ajándékot is,ahogy régen, és ettem Mami finomságaiból is, hihetetlen,hogy 84 évesen még mindig mennyire fitt!:) És persze találkoztam és beszélgettem sok jó emberrel, akik pont úgy örültek nekem,mint én nekik, és már megint majdnem elbőgtem magam, mikor Á. ,a „padszomszédom” közölte, hogy mennyre hiányzom neki és hogy ugye majd januártól megint járok oda is...?:) mert hogy elmeséltem,hogy is vagyunk mi, mármint én meg a nia:)

 

 

És ő megértette, elfogadta, de akkor is vár...engem.

És aztán tegnap este eljött a várva várt niás karácsony esténk is, amire nem csak Kinga készült olyan nagyon, hanem titokban mi is izgatottan vártuk ezt az estét, Ő is  kapott ajándékot tőlünk, mert megérdemli:)

Azt hiszem sikerült a meglepetés, akár csak az egész este.

Tökéletes volt:)

Nagyon jó érzés ám, ahogy a fény beköltözik az ember szívébe, ahogy a lélekig hatol a mécses melege, meg még azon is túl...

Igen, nagyon jó érzés tartozni valahová és valakikhez,ahol áramlik a szeretet és persze nem csak karácsonykor, hanem még azon is túl...:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 komment

Címkék: karácsony jóga nia

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr713480342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KingaNia 2011.12.21. 10:30:18

Keresztbebőgünk :)

alouette 2011.12.21. 10:58:32

na ha a csodálatos Nina Simone meg ma úgyis Jacques Brel-nap van nálunk, akkor itt van nektek még egy szépség:)

www.youtube.com/watch?v=TI8F6DbB2cE&feature=fvsr

Szép ünnepet!

évi. 2011.12.21. 11:52:19

@alouette: köszi!:)jó párosítás:))

Nektek is szépet!

akimoto 2011.12.21. 14:16:17

"A fény beköltözik" , tényleg. Hiszen erről szól a Karácsony, meg a többi vallás vagy nézet vagy lelki gyakorlat tornacipőben. :) A legszebbeket Mindenkinek!

évi. 2011.12.21. 15:06:51

@akimoto: Erről bizony...spirituális út tornacipőben:))
Neked is nagyon!:)

kalassó 2011.12.21. 16:49:55

Kellemes ünnepeket mindannyiu(n)knak! Rászolgáltatok -tunk -tam. És mondok még egyet: Boldog Új Évet. Csakazértis!

évi. 2011.12.21. 23:36:54

@kalassó: :))

Szívemből szóltál!:)

Neked is boldog karácsonyt és persze a többit meg csakazértis....!:))

Minden esetre ezt az évet nem lesz nehéz überelni, vagy mondjam azt,hogy ennél már csak jobb jöhet?:)

AnRea 2011.12.24. 21:07:23

Boldog Névnapot, és Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok Nektek! :)

évi. 2011.12.25. 11:26:24

@AnRea: Köszönöm, köszönjük, viszont!:))
süti beállítások módosítása