HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Ideért...

2012.01.15. 20:12 évi.



Ma annyira szép volt az idő, hogy végre elmentünk sétálni. Metsző, jeges szél fújt, de jól beöltözve ez sem nagyon érdekelt, élveztem a vakító napfényt és a harapnivalóan tiszta levegőt…Miután megetettük a kecskéket, megbeszéltük az élet dolgait, és úgy döntöttünk, ha minden kötél szakad kiköltözünk, csak az eshetőségét latolgattuk , de nem terveztünk igazán.

Visszafele jövet a parton gyalogoltunk, a Duna vize erősen fodrozódott a nagy széltől, olyan tiszta volt a levegő,hogy elláttunk a hegyekig és még azon is túl. Azt mondta, imádja ezt a napsütést, mennyivel rosszabb, ha melegebb ugyan az idő, de nem süt, napfény helyett mindenütt csak a szürkeség.Akkor hiába minden, az ember belül is szürke lesz. Ő legalábbis igen…fura, ezt még soha nem mondta nekem. K. azt mondta erre délután, mikor elmeséltem neki,hogy ő olyankor még az ablakot sem nyitja ki. Fél,hogy bejön a fene nagy szürkeség odakintről…

 

Ebéd után viszont elmentem az uszodába, mert a héten többször is fájt a hátam,  már nagyon kívánta a vizet…mikor végeztem az ezres menettel, beültem a szaunába és kipróbáltam meddig bírom. Megfordítottam a homokórát,mert a fali óra eltűnt.A homokóra győzött, nem bírtam kivárni,míg lepereg. Túl meleg nekem ez a 90-95 fok celsius, mindig eljutok idáig. Viszont felmelegedtem végre.A séta óta erre vártam.
Hazafelé jövet már sötét volt, gondolkoztam ezen a szürkeségen és a többin is, és úgy döntöttem a finnek jó fejek. Milyen klasszul kitalálták a szaunát.
Akárki akármit is mond, a szauna mégis csak a hidegben az igazi…még most is érzem a melegét.





 

2 komment

Címkék: tél

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr563549850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöldbagoly 2012.01.15. 20:20:11

khm.))))
vannak dolgok..)))) amik a mieink..))) ha akármi van, akkor is..)))

évi. 2012.01.15. 20:29:54

@zöldbagoly: Vannak persze,meg olyanok is,amiket behoztunk,pl. a szaunát:)És milyen jól tettük!:)
süti beállítások módosítása