HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Okosok :)

2012.04.18. 16:50 évi.

 

 

Van aki az okostelefonjára büszke, nekem olyan nincs és sztem egyhamar nem is lesz, van viszont egy annál okosabb férjem, no meg egy porszívóm...:)

 

Persze eddig az utóbbiról nem tudtam, csak használtam én balga, akár a többi elődjét, míg aztán nem is olyan régen, egy szép szombati napon, takarítás közben fogta magát és egy szó nélkül leállt menet közben. Hiába kapcsolgattam ki és be, nem csinált ez semmit, s mivel igen csak forrónak tűnt szegényke, hát megpihentettem. Miután kihűlt, újra bekapcsoltam egy próba erejéig, s lám, működött megint. Okos barátném még aznap felvilágosított, hogy a porzsák túltelítettsége okozhat ilyen jellegű problémákat, s lám a diagnózis igaznak bizonyult,már ami a telítettséget illeti. Valóban fullon volt ugyanis a por odabent, ami aztán zsákostul a kukában landolt a következő szombaton, s miután új porzsákot kapott, nagyon elkeserítő volt,hogy cca 1 perc szívás után újra kikapcsolt...

Annyira kétségbe estem a tudattól,hogy netán új porszívót kell vegyek, hogy még a nia tábort is lemondtam hirtelen Kinga nagy örömére, amit aztán pár óra múlva vissza is szívtam, de az már egy egészen másik történet.

Miután lehiggadtam és feldolgoztam az eseményeket,rájöttem,hogy nem kell azonnal a sutba hajítani a masinát, ugyanis van felénk egy igencsak megbízható kisgép-szerelő ember, majd elviszem neki a héten, ő pedig biztos jól megjavítja és tán nem is kerül majd annyira sokba.

Időhiányban mégsem én vittem el, inkább megkértem az én okos férjemet,hogy cipelje el a mesterhez Ő. S lám, miután kezébe vette végre az ügyet és persze a porszívót is, azonnal megtalálta a hiba forrását, amikor is bele nézett a csőbe...

 

Tulajdonképpen nagyon büszke vagyok mindkettőjükre, ha bele gondolok, egyik okosabb,mint a másik...csak én érzem kicsit hülyének magam...de tényleg csak kicsit:)

 

 

 

 

 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr764459242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.04.18. 21:06:43

Ne búsulj, mi is jártunk így...

évi. 2012.04.18. 23:46:48

@akimoto: ó,már nem búsulok, sőt, sőt,sőt:)

AnRea 2012.04.27. 22:26:06

Hehe, és én még azt hittem, csak a mi porszívónk ilyen :)
De én már egyből szétkapom :)

évi. 2012.04.30. 09:20:45

@AnRea: mit tesz a gyakorlat, ugye?:))

AnRea 2012.04.30. 09:27:41

@évi.: Mit tesz a lusta férj, inkább :)

évi. 2012.04.30. 23:04:23

@AnRea: Mondjuk erre nem gondoltam, de most,hogy mondod:)
süti beállítások módosítása