HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Ha május, akkor csalán:)

2012.05.08. 11:07 évi.

  

 

Nem kell-e megköszönnünk Istennek, hogy ilyen csodatévő gyógynövényt adott minekünk? Rövidre szabott életükben az emberek figyelmetlenül mennek el mellette, inkább fájdalomcsillapító tablettákhoz folyamodnak, amelyekből rengeteget vesznek be. De igazán segíteni gyakran csak a mi remek, feledésbe merült gyógynövényeink tudnak.”

 

Történt pedig,hogy a múlt héten sikerült beszereznem egy „durva” felfázást, s miután beszedtem a gyógyszert, el is múlt, de mégis azt érzem,hogy maradt bennem valami baci, ami nem ide való. Mármint nem belém való:) Így aztán,hogy megszabaduljak a „ maradéktól” is, elővettem a népi praktikák gyűjteményemet a memóriámból és tegnap este vettem egy sós forró ülőfürdőt, meg kell hagyni isteni volt , reggel pedig elmentem a patikába és vettem egy zacskónyi csalánteát :) Kezemben a tasakkal elsétáltam Ritához, a csodakrémes lányhoz, aki felkiáltott mikor meglátta a kezemben a zacskót, és nem azért,mert mérges volt, hanem örömében. Megtudtam,hogy a május – többek között- a csalántea - ivás - ideje, mivel hogy most nő a csalán a kertek alatt ,meg amúgy is....

Rákerestem gyorsan mit írnak róla és valóban lenyűgözött, amit olvastam.

Szívesen megosztom veletek is, itt a LINK :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az élet pedig már csak ilyen. A véletlenek sorozata mindig megerősít benne, hogy nincsenek véletlenek, ha figyelünk a történésekre, és persze magunkra, akkor kiderül, mennyire vigyáznak ránk odafent és persze idelent.

A természet gyógyító erejét nap mint nap érdemes figyelni, elfogadni, élni vele, mert hogy mi is a részei vagyunk, még ha néha el is feledkezünk róla.

Azt hiszem jó lesz ez a kúra....ez is :))

 

 

 

 

 

 

 

7 komment

Címkék: gyógyír

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr134495795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.05.08. 21:02:25

Hehe. Nem fogod elhinni, honnan jövök. Artmüller Ágneshez jutottam egészen véletlenül. Ott láttalak meg.

Nem fogod elhinni ezt sem: négy napja csalánteával kezdem a napot. :))

évi. 2012.05.08. 23:22:23

@akimoto: Na tessék:))
Hát Te is??de jó:))
és ugye,hogy nem is büdös:)))

évi. 2012.05.08. 23:46:45

de mit kerestem én Ágnesnél?:)))

akimoto 2012.05.09. 00:15:45

Nem tudom. Oda volt írva oldalt, hogy "micsodaútjaim". Akkor katt, és itt lettem hirtelen. :))))

A csalántea elég jó, nem szabad ízesíteni. Az árt neki.

évi. 2012.05.09. 09:15:13

@akimoto: Jah! Hogy így:)

Nekem is ízlik, igaz én egyiket sem ízesítem, mert szeretem a gyógyteák natur ízét.Ez a perverzitásom többek között :)

akimoto 2012.05.09. 10:13:13

A "kártékony" perverziók egyike! :))))))
süti beállítások módosítása