HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Hurrikán

2011.10.13. 12:23 évi.



Ma reggel,mikor kinyitottam a bejárati ajtót, úgy éreztem,hogy kimondottan hideg van odakint...persze a napon mindig sokkal melegebb van, de azért elkélt a bőrkabát munkába menet.

Kivételesen úri dolgom volt, mert az uram hozott autóval , de mint tudjuk már rég, mindennek oka van, így ennek is. Ma ugyanis kell neki a kis suzuki, mert hogy a pincében rendet rak már két egész napja és sok a kidobni való papírhulladék.
Persze gyanús volt már este,hogy csak ezért elkérné az autót,elvégre a szelektívbe el lehet vinni akár éjjel is ami odavaló, de ma reggel , idefele jövet,  csak kibökte végre az igazi okot...már ami szerintem az igazi ok:)
Szóóóóval , a biciklin állítólag már hideg van, bezzeg a hajón, ott nincs,mert az ember testének kétharmada a hajóban van evezés közben, ami meg kilóg, az úgyis nagyon dolgozik, és különben is olyan jól fel lehet öltözni abba a gumiruhába...:)
Azonnal beleborzongtam már a gondolatba is,hogy beüljek egy kis kajakba ilyen hidegben, mert a víz felett azért nekem ne mondja senki -még Ő  sem!- ,hogy jóidő van ilyenkor, sőt...persze a napon mindig sokkal melegebb van, de ennyire...?

Fura, mennyivel másképp működünk mi nők,mint ti férfiak. Én pl. ma semmi másra nem vágyom,mint egy jó meleg szaunára...igaz, eddig a hét minden napjának estéjét szorgalmasan végig táncoltam, és most kicsit izomlázam is van tőle, de nem hiszem,hogy csak ez tartana vissza az evezéstől, brrrr....mi van pl. ha csak úgy hirtelen, jön egy októberi hurrikán a semmiből...?:)






23 komment

Címkék: ősz evezés

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr233299732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnRea 2011.10.13. 13:03:51

Feketenadálytő krém, az jó az izomlázra :)

évi. 2011.10.13. 13:07:19

@AnRea: azt tudom, már reggel kenegettem vele a hátam,a vállam,meg a karom:))

AnRea 2011.10.13. 14:43:07

@évi.: Én most megyek táncolni, és nekem is biztosan lesz izomlázam. Lehet, hogy előre be kellene kennem magam :)

évi. 2011.10.13. 15:18:11

@AnRea: Azt nem tudom,hogy preventive hat-e:))

AnRea 2011.10.13. 21:00:25

@évi.: Nem kentem be, úgyhogy nem is tudjuk meg most sem :)

PfSz (törölt) 2011.10.13. 23:01:54

Mijaz, hogy hideg van a biciklin? Mondd meg annak a fritznek, hogy ne kényeskedjen, mint egy angolkisasszony! Mondja azt, hogy nincs hozzá mostanában kedve! Kerékagyasok még hóban is pedáloznak! Arról meg csitt, hogy én úgy osztom az eszet, hogy -időjárástól függetlenül- sohse ülök biciklire.

évi. 2011.10.13. 23:39:52

@AnRea: Én viszuont kifeküdtem a kádban...:)Elmúlt:)

évi. 2011.10.13. 23:40:31

@PfSz: Jaj ne is mondd!:))Ez mind csak kifogás, átlátok én a szitán, ne félj:))

AnRea 2011.10.14. 05:39:36

@évi.: Nekem meg nem lett izomlázam. Úgy látszik az elmúlt három hétben felszedett legalább 3 kg felesleg véd az izomláztól. Utálom, hogy a szervezetem ennyire ősi, és szírraktározással készül a télre. Hát van fűtésünk, nem tűnik fel neki? :)

évi. 2011.10.14. 10:04:57

@AnRea: Ne utáld, inkább szeresd ezért:)
Én pl. már egy hete a nehéz kajákat kívánom,és sztem ez tök normális, elvégre hideg lett:)

PfSz (törölt) 2011.10.14. 10:17:56

@AnRea: Nem akarlak bántani, de lehet, hogy butaságot beszélsz. Honnan tudod, hogy az a három kiló az fölösleg? Nem lehet, hogy mondjuk másfél kiló izom és másfél kiló fölösleg? (Jobb esetben két kiló izom, és csak egy kiló fölösleg) Persze, azt értem, hogy így ősszel beindul az ősi raktározó mechanizmus, és ha nem küzdesz a biológia ellen, akkor hízhatsz picit, de izomláz ellen csak az véd, ha az izmok adoptálódnak a terheléshez, és az idegpályák "megtanulják" a mozgást. Ha újra izomlázat szeretnél, akkor keress egy más jellegű mozgásformát, ami némileg más izmokat dolgoztat meg! Tudom, a tánc, illetve a tánccal kevert mozgásformák elég sokféle izmot mozgatnak. De ha mondjuk lemennél egy ketlebell edzésre, ami szintén elég átfogó, de más mozdulatok, más jellegű terhelés, akkor valószínüleg lazán össze tudnál hozni egy izomlázat. Nem tudom, hogy szoktál-e néha testzsírszázalékot méretni... Szerintem az hasznosabb, mint a szobamérleg. Láttam én már olyan lányt, aki meglepődött, hogy a látszólagos törékenysége valójában milyen súlyos izomzatot jelent, és hogy a 'párnázottsága' sokkal kisebb mértékű, mint hitte.
De ha most zöldeket beszéltem, akkor bocs! Az egész csak egy gondolatjáték volt, a valóságot Te tudod :)

évi. 2011.10.14. 10:33:43

@PfSz: Hűha!:)
Nekem momentán attól van izomlázam,hogy szép lassú fekvőtámaszokat csinálunk a tánc végén, már egész jól megy:)Karácsonyra tíz a cél:))Jó mi?:)

PfSz (törölt) 2011.10.14. 11:07:46

@évi.: Na, ha ebbe belejössz, akkor nézz bele a fegyencedzés című könyvbe! Hagyd figyelmen kívül a börtönromantikát, meg a maszlagot!
A tíz fekvőtámasz miatt felületes emberek lehet, hogy vastagon kiröhögnek, de én tudom mit beszélsz :)
A lefelé tartó mozdulat legyen folyamatos, és tartson legalább kettő, de inkább három másodpercig!
Lent tilos kifeküdni, és tilos visszapattani! Ki kell tartani az alsó pozíciót egy határozott másodpercig4
Felfelé szintén folyamatos, és csigalassú legyen a mozdulat! Lendületből csinálni nem ér! Szaggatottan csinálni nem ér!
Felső pozícióban szintén megtartjuk egy pillanatra a poziciót.

Közben lehet még nehezíteni a dolgot a légzés szinkronizálásával. Egy szabályos fekvőtámasz 6-7 másodperc, ez azt jelenti, hogy percenként tíz alá megy a légzés, de maximális mennyiséget fújunk ki, illetve lélegzünk be.

Én még csak könnyített fekvőket csinálok, igaz, hogy azokból 3 sorozatot, sorozatonként 25 ismétléssel.

Niára továbbra sem megyek, tartom magam ahhoz, amit a szarka mondott: picapica.blog.hu/2011/07/23/radikalis_2

De azt látom, hogy a Nia-néninek van valami a skalpja alatt :)

évi. 2011.10.14. 11:31:20

@PfSz: Hú,micsoda instrukciók:))Igen, ez a cél fekvőtámaszilag:)

Ez a szarka meg mondhat amit akar,a Lajtán túl a férfiak is szívesen táncolnak:)

PfSz (törölt) 2011.10.14. 11:37:04

@évi.: Lajtán túl? Ott sosem jártam. Lehet, hogy az nem is létezik. Csak te találtad ki, hogy bosszants! Még hogy a férfiak szeretnek táncolni! Legközelebb meg arról beszélsz majd, hogy a szivárvány tövében ül egy kobold egy nagy üst tetején, ami szinültíg van arannyal!

A szarka bölcs!

évi. 2011.10.14. 11:42:06

@PfSz: Nem is én találtam ki, ez maga a valóság, higgyél nekem:))
Ne szajkózd a szarkát:)

PfSz (törölt) 2011.10.14. 11:44:20

De tudod mit, mondok mást:

"A Niában örömöt, energiát, gyógyulást, felszabadultságot, testi, lelki, szellemi, érzelmi jólétet és nem utolsó sorban, közösséget is találhatsz."

Na, akkor ezért nem megyek. Ha én mozogni akarok, akkor nem kell közösség. Csak én, meg a feladat, amit én adtam a testemnek. Persze ettől a nia még biztosan szuper, csak nem vagyok Nia-kompatibilis.

évi. 2011.10.14. 11:48:17

@PfSz: A közösség sem kötelező, csak adott a lehetőség,azaz benne van...:)

AnRea 2011.10.15. 10:48:42

@PfSz: Ó, én már nem mérem magam, pedig van testzsírszázalékmérő mérlegünk is. Egy időben minden reggel mérlegre álltam, mert egy felszedett kilótól könnyebb megszabadulni, mint háromtól, de most már nincs ehhez kedvem...
Igen, másfajta mozgástól előbb lesz izomlázam, mint a megszokottól, de mondjuk az én szervezetem elég erős terheléshez van szokva, szóval nem egyszerű izomlázat összeszedni, bár időnként azért sikerül. Leginkább a nyári szünet után, amikor 3 hónapig nem csinálok semmit :)

Onnan tudom, hogy ez háj rajtam, hogy egyértelműen látszik, hogy hurkák jelentek meg rajtam. Nagyon utálom :)))

AnRea 2011.10.15. 10:50:44

@évi.: Na én is kacsazsírt vettem a boltban legutóbb margarin helyett :)))) Igaz, csak keveset eszem belőle, mert kenyeret is csak ritkán szoktam, mert a kenyér a leggonoszabb hizlaló valami, ami csak létezik a világon. Csak az a baj, hogy nagyon finom :))

évi. 2011.10.15. 12:16:32

@AnRea: Kacsazsír finom:))
Én nem hízok az uram kenyerétől, keveri a lisztet, elég sok bennük a teljes kiőrlésű, így nem hízlal:) ,és én már csak otthon eszem kenyeret, vagyis csak otthoni kenyeret, na:)
Olyan finom,hogy nem tudnék lemondani róla, de nem is akarok, megmondom az őszintét.Egy pici hurka még jól is áll , úgy döntöttem:)Sütit csak ritkán eszem, de ha igen, azt is inkább otthon, és az is teljeskiőrlésű...és finom:))

AnRea 2011.10.15. 13:03:44

@évi.: Én is sütök kenyeret, csak azt a gyerekek valamiért nem szeretik annyira. Semmit sem szeretnek, amiben teljes kiőrlésű liszt van :)

évi. 2011.10.15. 19:52:09

@AnRea: lehet,hogy gyerekként én sem szerettem volna, akkoriban
a friss fehér ropogós volt a menő:)
süti beállítások módosítása