HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Beugró

2012.01.25. 11:02 évi.

  

Hirtelen beugrott egy kép, ahogy Peni áll az ajtóban és egész éjjel sír, nyüszít,hogy "engedj be!", én meg kivagyok teljesen, mert nem hagy aludni, le és föl mászkálok a galériáról, tolom vissza az ajtót, meg a porszívós dobozt, ő pedig ijedten néz rám a másik oldalon, s amint ott hagyom, kezdődik elölről az egész cirkusz, aztán reggel kialvatlanul csak annyit mondok,elég volt, kihajítom ezt a dögöt, én ezt nem csinálom...és aztán következő este átköltözök a másik szobába a régi helyemre és édesdeden fekszünk mi ketten, én az ágyamban, ő pedig ott piheg mellettem odalent a szőnyegen ,alszik mélyen, hallgatom a légzését és boldog vagyok,mert jó tudni,hogy biztonságban érzi magát...

Nem tudom honnan jött az egész gondolat és az érzés , az előbb még egészen más járt a fejemben, akkor meg miért pont most? Számolgatni kezdek és hát persze! Beugrik ... pont 13 éve,így januárban hoztam haza a kis szeretetgombócot, te jó ég,milyen édes volt,akár egy plüsskutya,nahát:) Apám szavai a mai napig ott csengenek a fülemben: „ Te jó ég, ez a kutya semmit sem tud az égadta világon, minek hoztad ide...?”, aztán rábízom két nap múlva, és mire délután haza érek a munkából , már jó barátokként fogadnak,és onnantól kezdve ő lesz a mindene...

Milyen kár,hogy apu előbb ment el, mint hogy megszülettek a kicsik, akkoriban sokat gondoltam rá,hogy vajon mit szól hozzájuk, és ugye látja odafentről ő is, ahogy fejlődnek napról napra a kis semmit sem tudók...?:)

 

Azt mondja a sógornőm, kiválasztották az új kisbernit, 200 kilométert utaztak érte,és minden hétvégén mennek hozzá látogatóba , a németországi tenyésztő megígérte nekik,hogy egészséges és hosszú életű kiskutyát kapnak a pénzükért,már amennyire ilyet ígérni lehet, na ja...de olyan hosszú életűt,mint az enyém, nos, arra nincs garancia, mert még soha nem hallott 14 éves berniről és nem csak ő. De azt gondolom mi sem...mert Peni még csak 13 múlt egynegyeddel, pont.

Tegnap este kiszámoltam,miután beugrott egy kép , ahogy állt akkor az ajtóban és egész éjjel sírt...

 

 

 

 

 

 

 

 

13 komment

Címkék: peni

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr473753283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évi. 2012.01.25. 11:47:36

@chilii: Az!:)
és ez nem mulandó:))

akimoto 2012.01.25. 21:59:20

Remélem, jól van a korához viszonyítva. És már nem sír. Gyönyörű kutya!

évi. 2012.01.26. 00:18:48

@akimoto: Ó,olyan akár egy bakfis...!:)
Nem sír,ma már csak nyafog, ha kell neki valami, ez a legújabb...kezd gyerek lenni megent:))

akimoto 2012.01.26. 00:30:09

Évi, most jövök a maszatostól. De nincs új.
Itt viszont a kisasszony változókori panaszaihoz tenném, hogy talán enyhén fáj valamije, ízület, vagy gyakrabban szomjas,vagy kényeztetésre vágyik.
(Gondolom, hogy ivartalanítva van, ettől még lehetnek nemére jellemző allűrjei.)

évi. 2012.01.26. 09:33:49

@akimoto: De van,láttam reggel:)

Nincs változókor náluk, ki lettem okosítva,mert én is azt gondoltam,hogy van neki,de nem...az ivartalanítás ellenére 9 éve tüzel 3 -4 havonta, újabban havonta, szinte...

akimoto 2012.01.26. 19:27:41

Igen, aztán én is olvastam a tüneményes Charlie-t.

Ez az ivartalanítás elég kegyetlen dolog. Az állat fejében megvan a kívánság, de nincs eszköz a megvalósításhoz. Képzeld csak el. Szegény kutyák! Még a cica is hasonlóakat produkál. Ha a többi kandúr az ablak alatt ortályoz, ő ugyan nem áll be közéjük, mert még mutál ötéves létére, viszont nyugtalan, elkóborol, kevesebbet eszik...

évi. 2012.01.27. 10:25:31

@akimoto: jé,eltűnt a kommentem?

évi. 2012.01.27. 10:26:57

Na szóval, Peninek ,miután szült, volt egy méhgyulladása, így nem volt mese mi legyen, azonnal operálni kellett szegényt:(

akimoto 2012.01.27. 13:41:24

Évi, látható, hogy az állatoknak pont annyi betegségük tud lenni, mint az embereknek. :(

évi. 2012.01.27. 14:15:57

@akimoto: Igen, ők sem védettek ,bár Peni még soha bnem volt náthás például:)

akimoto 2012.01.27. 15:33:23

Szerencsés kutyu, bár az is lehet, hogy éppen a nátha nem tud létrejönni kutyában.:)

évi. 2012.01.27. 15:49:44

@akimoto: de tud, csak biztos nem jellemző náluk:)Jóval edzettebbek az ebek:)
süti beállítások módosítása