HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Nézőpont

2012.02.22. 15:48 évi.

  

Tegnap este megint láttam egy szép filmet , egy kislányról szólt és a képzeletről, Alizról, a Csodaországról, a felnőttekről és a gyerekekről , a szabályokról és a büntetésről és arról,hogy milyen őrült világban élünk, és hogy a gyermeki fantázia határtalan és hogy az ember alapvetően jóra törekszik, de mégis követ el hibákat, pedig nem akarja, de egy belső hang mégis azt mondja, tedd meg, mert muszáj...jó dolog néha elvonulni a világ elől Csodaországba és ott maradni egy kis időre.

 

 

Ma reggel kaptam ajándékba egy doboz házi süteményt, olyat,ami több, mint 1000 kilométert utazott ahhoz,hogy célba érjen...ma azt fogom enni a délutáni kávémhoz, az illata és a külleme biztató...alig várom,hogy bele harapjak az elsőbe pedig nem is vagyok éhes...

Reggel korán keltem,hogy időre bevigyem E.-t a kórházba, akinek holnap komoly műtétje lesz, de ha azon túl van, igazából akkor kezdődik el minden. Reménykedett sokáig,hogy nem alkalmaznak majd ezek után kemoterápiát, mert nem akar megkopaszodni, és hányni tőle, de tegnap azt mondta a doktornő, hogy a biopsziás lelet alapján nem ússza meg, viszont "csak" szájon át szedhető gyógyszeres kezelést kap, remélem enyhe mellékhatásokkal. Már nem izgul, csak túl akar lenni ezen az egészen és addig is aludni sokat. Elfáradt, azt mondja. A betegség kellett hozzá,hogy végre megpihenjen, és most egyszerűen csak élvezi a semmittevést.

 

Azt mondja, szereti, ha a közelében vagyok, attól mindig megnyugszik. Tegnap este a fülembe súgta 3 heti kezelés után,hogy "jó gyógyító vagy..."

Fülig elpirultam, de azt hiszem ebben a szituban más is így viselkedett volna. Még tanulom...

Milyen furcsa,hogy választhatott orvost magának és akire a választása esett, az itt van a Margitban. Bármikor átugorhatok hozzá, kettő perc és ott vagyok, ha baj van, meg ha nincs, akkor is.

 

Lehet, ma délután majd viszek neki a sütiből.

Szerintem örülni fog neki ő is, meg az is, aki sütötte és idáig hozta.

Tényleg fontos a közelség,de a távolságot is le lehet küzdeni, azt hiszem minden csak nézőpont kérdése.

Akár az egész életünk...

 

 

 

 

 

 

Na hol az a süti? Lássuk csak...:)

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr154172657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.02.22. 20:17:49

E.-nek kitartást, neked grat.:)

évi. 2012.02.22. 22:01:00

@AnRea: Igen, vittem neki! De már nem ehetett belőle, a holnap reggeli műtét miatt...viszont azt mondta, ha felébred és már jobban van, megeszi:)Remélem is,mert kell az energia...:)

évi. 2012.02.22. 22:05:31

@akimoto: Nagyon kitartó:) Én még ilyen rákos beteget esküszöm nem láttam. Egész délután vigyorgott és tolta magát a kezem alá, még a főnővér is megdicsért,mikor bejött, aztán lábujjhegyen távozott. Nem is gondoltam volna, hogy így elfogadják ezt egy kórházban. Azt mondta kifele menet nekem, csak gyógyítsa! Hogyne tenném, mikor úgy szereti:)

akimoto 2012.02.22. 22:26:04

Reikizted? Vagy pránanadi? Más ilyesmiről nem hallottam, de a gyógyítás biztos, mert a szervezet legjobb erőit mozgósítja a hit és az akarat.
A barátném, (a legrégebbi, gimi óta), mellrákból gyógyult ki. 10 éve tünetmentes. Avemart szedett a legnagyobb elszánással.
A Margitban különben van önkéntes segítő apparátus is, nagyon jó csapat (volt 8 éve, nem tudom, megvannak-e még).

ho2 2012.02.22. 23:02:14

A gyógyszeres kemóról tudok neked mesélni. Kérdezz majd! Melinda

évi. 2012.02.22. 23:42:38

@akimoto: bioenergetika és valóban ez a lényege, az öngyógyítást segíti.Ő a műtétet választotta, hát legyen így:)
Ő is meggyógyul remélem ,mást nem tehet:)Nem tudom léteznek-e még,majd megkérdezem, tudom,hogy léteztek,a belgyógyászaton láttam őket valamikor régen...

AnRea 2012.02.23. 16:41:53

@évi.: Akkor hagyj neki belőle, mert műtét után sokat kér majd :))
Szurkolok érte!

évi. 2012.02.24. 09:59:08

@AnRea: Van elég, nem fogy el,már tegnap kapott is egy adagot a műtét után, ami jól sikerült nagyon:))

alouette 2012.02.24. 16:43:16

A szeretetsütik már csak ilyenek, nem ismerik a legyőzhetetlen távolság fogalmát és ha kerülőúton is, de célba érnek :)

Örülök, hogy E. ennyire vidám, szüksége is lesz erre még a továbbiakban is...de nincs egyedül szerencsére:)

évi. 2012.02.24. 21:54:47

@alouette: :))
Célba bizony! :))

Szerencsére tényleg nincs,és ezt ő is tudja:))
süti beállítások módosítása