HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Ennyi az egész...

2012.03.05. 14:46 évi.

 

 

Annyira szép volt az idő szombaton, hogy igazából tényleg volt kedvem bringázni, de hát egyedül én kevés vagyok ahhoz,hogy felszereljem a kereket, így maradt a séta és az azutáni kávésütizés:) Hazafelé jövet viszont megállapítottam,hogy de milyen jól tettem,hogy mégis ezt választottam és nem a tekerést,mert még jól felöltözve is fáztam a végére. Azért ez a kis kandalló milyen jó dolog ilyenkor:) Befészkeled magad mellé egy kád forró fürdő és egy isteni vacsi után, aztán hadd jöjjön A FILM, ami még rátesz egy lapáttal.

 

 

 

 

Philip Seymour Hoffman. Imádom ezt A PALIT, igazából nem tudom soha eldönteni,hogy őt találják meg a filmekkel, vagy fordítva, de eddig még soha nem csalódtam benne, istenien alakít és mintha mindegyik szerepét pont rá szabták volna, holott mind annyira más. Igazából igazságtalan volt a végén,hogy az apja saját kezével vetett véget a fia életének, de hát így jár, aki az ördöggel cimborál, hm...

Apropó, szombaton délután rajta maradt a világítás az autón, a fenébe is...miután haza értem a sütizésből, mehettem vele még 25 kilométert csakúgy grátisz, hogy töltődjön... kicsit izgultam is tegnap reggel, de pöccre indult, hála az égnek. Ma reggel még nem kapcsoltam fel a világítást idefelé jövet, végül is olyan nagyon sütött a nap, hogy gondoltam így is látnak. És még hadd töltődjön szegény, jobb a békesség.

 

Tegnap elmaradt a kirándulás, mert hosszú órákon keresztül bort palackoztunk a konyhában, inkább kiültem délután a kertbe napozni. Úgy hiányzott már a napfény, jól esett ücsörögni a napozó ágyban, a takaró alatt. Kicsit megkapta az arcomat a nap, végre nem vagyok olyan télszínű :) Most pedig elcsaltam a fiúkat egy erdei sétára, magam is meglepődtem,hogy bevállalták, már vagy egy éve nem ebédeltünk ott, de ahogy elnézem, megint nem megyünk egy darabig, ma már sótlan volt a leves is, pedig legutóbb még mindent elsóztak.Hiába no, egyszer minden szerelem elmúlik. Vagy csak új lenne a szakács?

Olyan régen volt ilyen igazi márciusi tavaszunk. Nagyon érezni lehet a föld szagát. Meg úgy cakumpakk, egyszerűen benne van a levegőben ez az egész. Vagy lehet, nem is csak a levegőben....?

 

 

 

 

 

 

 

18 komment

Címkék: tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr94290597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.03.05. 15:02:39

Megmondom őszintén, kellemetlen meglepetés volt délben, hogy a gyönyörű napsütés ellenére kifejezetten hideg van! Tegnap kimentünk a tóra az ebzetekkel, egyesek vidáman hemperegtek a jégen, ami még mindig nagyon vastag. Szóval lehetne már egy kicsit melegebb is.
(film: én mostanában két bankárosat néztem meg...)

évi. 2012.03.05. 15:06:53

@chilii: Nade Chilii,március eleje, van, jó hogy még hűvös az idő...de a napnak már egész klassz ereje van:)
A jég viszont elolvadt az öbölben, ahol a múlt héten még nem.
A vizes hordónkban pedig elpárolog, vagy mi, ugyanis egyre kisebbre zsugorodó gömbjegünk van, és nincs víz a helyén...lehet száraz jég nőtt oda?:))

Két bankárosat is ?és?Jók voltak?:)

Én már nem győzöm követni, minden napra jut egy film,és mégsem érem utol magamat:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.03.05. 15:10:19

@évi.: legalábbis elgondolkodtatóak, vagy inkább bicskanyitogatóak? Too big to fail és Margin Call, egyébként már csak a tisztánlátás kedvéért megéri.

évi. 2012.03.05. 15:36:52

@chilii: az utóbbi sztem már vár rám a vinyón:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.03.05. 16:00:38

@évi.: az utóbbi nincs nevesítve konkrétan, az első viszont nagyon is (Lehman Brothers)! kicsit másképp látom azóta a világot :(

évi. 2012.03.05. 16:09:28

@chilii: ne sokkold magad Chilii, a világ is elmúlik egyszer:)

Az utóbbiban viszont játszik a Kevin Spacey:)

chilii · http://chilii.blog.hu 2012.03.05. 16:35:10

@évi.: majd ha megnézted te is másképp látsz dolgokat :) Kevin Spacey nagyon jó benne, bár a végén csalódtam a karakterében...

évi. 2012.03.05. 16:48:40

@chilii: ó, nekem van otthon egy világolvasott informátorom aki meséljen,nehogy tudatlan maradjak a nagyvilág dolgaival kapcsolatosan,khm...:)

Budai Hella · http://holgyekorome.blog.hu/ 2012.03.05. 17:41:46

Ez tényleg így van, valahogy az előző években összemosódtak az évszakok. Most végre tavaszi tavasz van.

Ezerszo 2012.03.05. 19:56:59

Gyönyörű napsütés és bizony hideg volt itt is. Este azért az erdő felől tavaszi illatok jöttek.

évi. 2012.03.05. 21:29:44

@Budai Hella: ugye?:) Tavaszi tavasz, ez teccik, Hella:)

évi. 2012.03.05. 21:30:48

@Ezerszo: Igen, az erdőből nagyon jón kifelé, hát még odabent milyen intenzív, akár nappal is:)

akimoto 2012.03.06. 09:59:00

Az a vizeshordó szivárog valahol, meg kell nézni. A filmek is cseppenként terjednek. :))

évi. 2012.03.06. 10:31:25

@akimoto: nem ,nem szivárog, megnéztük:))ilyet én még tényleg nem láttam, csak a hűtőszekrényben...)van benne egy gömbjég, ami egyre soványabb:)

Igen, a filmek is, ez a sorsuk:))

akimoto 2012.03.06. 23:29:42

Gömb, ami soványodni tud. Micsoda ábránd! :)))

évi. 2012.03.07. 10:46:26

@akimoto: tavaszi fogyókúra lehet,semmi más:))

gby 2012.03.09. 12:03:01

tudsz élni. :)
tavaszi séta, isteni vacsi, kényeztető fürdő, jó film... biztos megérdemled. :)
de tényleg hideg van még, bár a nap ereje szerint már melegebbnek kéne érezni.
nagyon mennék már a kertbe, de nagykabátban hülyén néznék ki. :)

évi. 2012.03.10. 09:17:44

@gby: Én tegnap este úgy éreztem,már melegszik...szóval le azzal a nagykabáttal! Jöhet a tavaszi...mondjuk egy ballon?:)))
süti beállítások módosítása