HTML

micsodaútjaim

Soha ne azon töprengjél miről maradtál le,viszont örülj annak ami már megtörtént veled és ami felé éppen most tartasz. /abszolútdesaját:) /

Friss topikok

  • évi.: @Scan Dal: meg persze =D (2014.08.09. 18:08) Ott jó neki...
  • Scan Dal: Hmmm... sajnálom. Meggondolatlan voltam. (2013.04.26. 10:14) KIVÁLASZTOTTAK
  • évi.: @akimoto: na igen, még az is mindehhez.A fenti 4 video mind egy és ugyanaz, mégis más és mást hoz ... (2012.12.28. 17:50) Karácsonyi gondolatok
  • évi.: @akimoto: megnyugodtam :) (2012.11.14. 08:28) Elvből…
  • évi.: @akimoto: lepkeség...azt írják :) (2012.11.05. 21:33) Le papillon

Linkblog

Megváltás

2012.04.12. 12:29 évi.


 

Minap, kezelés közben rákérdeztem E.-re,hogy mi van már Palibácsival, E. apukájának a cimborájával, mert mióta nem jár hozzájuk, szinte semmit sem tudok róla.

Kiderült, hogy Palibácsi lassan már 3 éve él egy otthonban, a fia intézte a „dolgot”,mert nem volt rá ideje,hogy gondozza az apját, hm...már nagyon régen egyedül élt, amíg el tudta magát látni, addig nem is volt ez gond, de mióta teljesen megvakult ,problémássá vált az élete...

Számolgattuk,mennyi idős is lehet most, 97-re saccoltuk, cca 3 éve láttam utoljára, akkor még náluk szilveszterezett. E. mondta is, hogy majd felhívja a héten a fiát, megkérdezi hogy van az apja és aztán elmegy, és meglátogatja. Mert olyan régen nem látta már...

Aztán tegnap éppen bringázni indultunk volna E.-vel,mikor a postaládából kikandikáló levelet észrevettük.

Pont 10 napja,hogy elment az öreg, élt 98 évet.

E. sírásra görbülő szájjal közölte a gyászhírt, s csak annyit tudott mondani: „ Szegény Palibácsi,hát meghalt. Jaj szegény...”

 

Én meg csak álltam ott és persze sajnáltam én is, de igazából azt sajnáltam,hogy E. elkésett a látogatással. Nem, nem az öreget,mert gondolom, neki már jó. Nagyon jó. Nem tudom hogyan teltek az utolsó évei,hetei,napjai, de bízom benne,hogy neki odaát már sokkal jobb.

És ezt E.-nek is megmondtam, és azt is,hogy ezt nem vigaszként szántam, mert azt gondolom,hogy Palibácsi ritka szerencsése ember volt, hiszen 98 évet élt, amit nagyon kevesen mondhatnak el magukról „odafent”, és biztos vagyok benne,hogy nagy csodálattal vették körül mikor megérkezett és azóta is csak ül ott szerényen közöttük és mesél nekik, mi minden történt vele ez idő alatt, és ha majd egyszer a végére ér az ő itteni történetének, biztos vagyok benne,hogy úgy fejeződik majd be a mese, hogy az életben többek között az a nagyszerű,hogy ha éppen úgy adódik, akkor a halál maga lehet a megváltás...

 

 

 

 

 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komolytalan99.blog.hu/api/trackback/id/tr584387812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akimoto 2012.04.14. 00:33:07

Ezt nagyon jól zártad le, másképpen nem is lehet "odaát".

akimoto 2012.04.14. 11:21:06

Nagyon szép a Morcheeba ezekkel az álomi rajzokkal.

évi. 2012.04.14. 11:36:03

@akimoto: Igen, sztem is szép, sokaknak ez egy depis video,nekem meg kimondottan tetszik,akárhányszor nézem:)

évi. 2012.04.14. 12:17:07

Mind elmegyünk, a ringatózó fák alól mind elmegyünk,
a párás ég alatt mind indulunk a pusztaságon át
a száraz ég alá, ahányan így együtt vagyunk,
olyik még visszanéz, a holdsugár a lábnyomunkba lép,
végül mind elmegyünk, a napsütés is elmarad
és lépdelünk a csillagok mögött a menny abroncsain,
tornyok fölé, olyik még visszanéz és látni vágy,
hullott almát a kertben, vagy egy bölcsőt talán
ajtó mellett, piros ernyő alatt, de késő már, gyerünk,
ahogyan a harangok konganak, mind ballagunk
mindig másként a csillagok mögött, a puszta körfalán,
ahányan végre így együtt vagyunk, mind elmegyünk.

/Weöres Sándor: Bolero/

akimoto 2012.04.14. 14:22:28

Évi, nálad több napig tart a költészet napja! :)

évi. 2012.04.14. 23:54:20

@akimoto: :)
nagyon úgy tűnik:)
süti beállítások módosítása